Søvn de små

MiaDenPia

Elsker forumet
Hadde gode rutiner , kunne legge minsten i sengen og etter max 5 minutt sovnet han, så ble han syk (kraftig forkjølelse mm)
Og vond å legge , sovnet bare i vognen , la ham i vognen, gikk og gjorde noe annet og vips ; så kunne jeg bære ham oppi sengen sin etter en kort stund .

Nå prøver vi å få ham til å sovne isendge igjen men det er ett styr ... Alle råd mottas med takk
 
Hadde gode rutiner , kunne legge minsten i sengen og etter max 5 minutt sovnet han, så ble han syk (kraftig forkjølelse mm)
Og vond å legge , sovnet bare i vognen , la ham i vognen, gikk og gjorde noe annet og vips ; så kunne jeg bære ham oppi sengen sin etter en kort stund .

Nå prøver vi å få ham til å sovne isendge igjen men det er ett styr ... Alle råd mottas med takk


Har desverre ikke noen gode tips å komme med men frykter for det samme her når hun blir frisk.

Her vil hun bare ligge i vår seng nå som hun er syk. Vanligvis om hun sovner hos oss kan vi bære henne inn men nå er det kul umulig. Hatt 40 i feber et par dager så
Er jo greit å ha henne så nær når hun er urolig om natten eller bare høre på pusten og kjenne på
Henne i løpet av natten. Men ja jeg ser for meg litt styr for å komme tilbake til normalen. Men krysser fingre for at vi slipper!
 
Her er han tydelig ikke frisk enda, hoster og nyser og når kvelden kommer og han skal legge seg er selv ikke vogna interessant, tror det blir time til legen i morgen (vi var innom for ett par uker siden og fikk medisiner men ser ikke ut til å hjelpe)
 
Her er han tydelig ikke frisk enda, hoster og nyser og når kvelden kommer og han skal legge seg er selv ikke vogna interessant, tror det blir time til legen i morgen (vi var innom for ett par uker siden og fikk medisiner men ser ikke ut til å hjelpe)

Sikkert hreit med en tur til legen hvis det har vart lenge! God bedring i huset:)
 
Føler vi har vært inn og ut mye på legekontoret det siste , men hadde to fine netter nå hvor han sovna greit, men idag. .. 1 time.. bare grining ... satt der sikkert 30 minutt av de ... tilslutt så la jeg han i vogna , da sovna ham på rappen , (i sitteliggende stilling dog ) bærte ham opp i seng etter 30 minutt ... men var litt løs i magen idag da ..... kanskje noe som går?
 
Hvis han er forkjølet, så kanskje det gjør vondt i ørene når han legger seg? Det hjelper ofte å heve hodeenden på senga, og bruke masse saltvannsspray.
 
Back
Topp