søtsug

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
andre enn meg som har grådi søtsug og som spiser litt godis kvar dag?? huff...skikkelig dårli samvittighet eg for at eg spise noe lite kvar dag...lova meg sjøl kvar dag at imårå skal ikke eg spise noe..men trur dåkke eg klare holde meg?? neida..huffameg...sorry klaginga....

huff..godt at eg ikke er aleine om d da...eg var motsatt sist eg gikk gravid..va kjempesunn og lite søtsug..men no..ikke får eg trimme noe pga bekkenet og søtsuget som e der...ojojoj

Uff meg også!
Jeg var så flink i starten, hadde sug etter frukt og grønt. men nå er suget etter søtsaker tilstede hele tiden!

Men jeg har lest at kostholdet ikke er LIKE viktig nå som det var i starten...spiser sunt ellers, men klarer bare ikke la være å spise litt is og godis altså!

Jeg har ikke så stort søtsug, men sug på mat "allt som kan puttes i munne sug". Spiser hele tiden synst jeg, og det er veldi uvanlig for å være meg. Så jeg liker det ikke!!! Sitter å tenker att jeg ikke kan spise mer nå, åsso går tankene inn på att det hadde jo vært gott med.... åsso har jeg noe i munnen igjenn![:o][:-]

ORIGINAL: Theasinmamma

huff..godt at eg ikke er aleine om d da...eg var motsatt sist eg gikk gravid..va kjempesunn og lite søtsug..men no..ikke får eg trimme noe pga bekkenet og søtsuget som e der...ojojoj

sign

hehe,du er ikke alene! Jeg spiser faktisk godteri hver dag.. må bare ha det!![;)]

[:o]oh yess..før hadde jeg et sug på frukt faktisk men i det siste så har jeg et sug etter nå søtt ja..[8|]

Du er nok ikke alene om det.. Jeg har også et voldsomt søtsug.. Å is er det beste. Kunne ha spist is hver dag hele tiden.. [;)] Hehe!

SUKK!!! Ikke snakk om det engang..
Jeg har så lyst på sjokolade..
Spiser frukt og yoghurt eller mat istede for men det hjelper ikke!
Jeg blir gaaaaal!!!![&:]

ORIGINAL: Theasinmamma

andre enn meg som har grådi søtsug og som spiser litt godis kvar dag?? huff...skikkelig dårli samvittighet eg for at eg spise noe lite kvar dag...lova meg sjøl kvar dag at imårå skal ikke eg spise noe..men trur dåkke eg klare holde meg?? neida..huffameg...sorry klaginga....

Jaaa[&:] har og det!
Det er ikke likt meg... men i det siste og helt siden ferien har det blitt noe hver dag!! Utrolig at jeg ikke har lagt på meg mer eller dvs vet ikke helt hvor mye det er faktisk, får se neste gang hos legen. Men finner liksom alltid en unnskyldning, enten besøk, noe på tv, alene hjemme, stygt vær[8D]. Må ta en skjerpings!... Men det er ikke så lett når man først har kommet inn i det[;)]

Back
Topp