Søtsug!!

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Arrrgh. Sliter sånn med søtsug om kvelden. Føler alltid for noe å kose meg med etter mini har lagt seg. Men jeg prøver å unngå så mye usunt.

Noen som har tips om noe som kan fungere som kveldskos, men som ikke er så usunt? En sunnere type snack er det jeg er ute etter her :p

Liker du kikerter? Jeg har begynt å riste kikerter i ovnen. Hvis jeg har på masse krydder syns jeg det blir veldig godt som kveldssnacks :happy:

Liker du kikerter? Jeg har begynt å riste kikerter i ovnen. Hvis jeg har på masse krydder syns jeg det blir veldig godt som kveldssnacks :happy:

Oooh! Lurt! Jeg er veldig glad i hummus, så kanskje jeg skal teste. Hvordan lager du din variant? :)

Var derfor jeg prøvde meg på å riste de, jeg elsker nemlig hummus :D

Jeg skyller og tørker kikertene først. Etterpå legger jeg de i en bolle sammen med 1-2 ss olivenolje og masse forskjellige krydder. Tar bare det jeg finner og har lyst på der og da. Så legger jeg de på et stekebrett og steker de i ca 45 minutter på 175 grader. Snur litt på de innimellom :)

Har også samme søtsuget på kvelden :O har hittil gått i druer, agurk og gulrøtter - har hatt Mango og ananas også av og til :)

Jeg har begynt med en kopp varm te og bruker tid på å skrelle og spise en appelsin. Så vurderer jeg etter det om jeg vil ha noe mer.. Jeg er ikke flink.. Men prøver å finne alternativer. I dag ble det knasende rugsprø med kaviar og Jarlsberg. :)

Søtsug ja! Og så sulten! Bahh.. I kveld spiste jeg en halv kvikk lunsj, en mango og ett eple. Egentlig bedre om jeg spiser kveldsmat selv om vi spiser middag sent. Skjønner ikke at jeg blir sulten rett etter middag.. Men brød eller havregrøt, skal bli flinkere til det :)

Søtsug ja! Og så sulten! Bahh.. I kveld spiste jeg en halv kvikk lunsj, en mango og ett eple. Egentlig bedre om jeg spiser kveldsmat selv om vi spiser middag sent. Skjønner ikke at jeg blir sulten rett etter middag.. Men brød eller havregrøt, skal bli flinkere til det :)
Akkurat det samme her :-o

Har akkurat det samme problemet, finnes noe chips som er lagd av hummus og quinoa. Ellers er jo oppskjært grønnsaker med dip en klassiker her :)

Sliter sykt med søtsug selv. "Tillater" meg selv alt for mye usunt. Prøver å gå opp ca 5kg så jeg blir som før graviditeten så bruker det som grunn og gir etter for søtsuget, selv om jeg vet det er feil måte å gjøre det på. I helgen spiste jeg en langpannebrownie på to dager alene.. :shy::eek:

Jeg har også det! 70% kakao-sjokolader er ikke så ille da :) Ellers er frukt og bær fint.
Hvis du har en treningsøkt først, er et glass melk+oboy helt innafor :)

Back
Topp