Søtsug

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Andre som har ekstremt søtsug etter de fikk barn? Jeg kunne gommlet i meg sjokolade, boller, snop osv hele dagen lang! Til normalt er jeg ikke så glad i søtt men nå får jeg ikke nok... Tror jeg må prøve å finne sunnere søte alternativer for jeg skulle veldig gjerne gått ned litt i vekt og det er ikke så enkelt når man spiser godsaker hele tiden ;)

Samme her!!! Får ikke nok hehe vil gjerne momse på noe hele tiden!! Blir små sprø av dette kjenner jeg!!

Samme her!!! Får ikke nok hehe vil gjerne momse på noe hele tiden!! Blir små sprø av dette kjenner jeg!!
Jeg og! I dag har jeg spist en kanel bolle, kjeks og smågodt! Og har fremdeles desperat lyst på noe søtt. Det er jo helt håpløst!

Samme her. Må ha sjokolade hver dag.. :( kom meg på trening på treningssenter for første gang etter fødselen i dag, da, så da kan jeg i alle fall muligens holde vekten i sjakk :p

Jeg og! I dag har jeg spist en kanel bolle, kjeks og smågodt! Og har fremdeles desperat lyst på noe søtt. Det er jo helt håpløst!
Jeg har klart meg i dag :) ( fire ruter sjokkis for det var alt jeg hadde )
Blitt brød og kornblanding i dag :) og litt nøtter :) Men er jo det å klare det hverdag :p

Huff ja, altfor lyst på sjokolade og annet snacks..
Prøver å lage meg smoothie når søtsuget melder seg :) med frossen frukt/bær, vaniljekesam mager og evn fersk frukt. Søter med litt honning. Smaker nesten som sorbet-is. (Prøver å holde meg litt unna kunstig søting, pga jeg får oppblåst mage av for mye av det, og tenker kanskje at det kan gå over i melken til lillemann?). Ellers er jeg stor fan av questbarer (proteinbarer, bestiller på Iherb.com). De dekker søtsug :D men ikke for mange av de, inneholder bittelitt kunstig søting.

Huff, ja her gikk det fra og overhodet IKKE ha lyst på noe sukker i det hele tatt til at det plutselig smakte himmelsk! Gikk ned 10 av 16 kg ganske raskt, men så har det vært bom stopp. Det har blitt en god motivasjonsfaktor for min del. :)

Så prøver jeg å kjøpe inn litt sunnere snacks for å unngå snopspising!!

Var ikke sugen på søt etter fødsel i det hele tatt,. Men nå, 5 uker senare er jeg veldig sugen! :O

Prøver at hålle meg ifra, men blir noe litet var dag!
Tror de kan vare pga ammningen?

Jeg har også kjempe søtsug!! Spiser godsaker hele tiden. Men jeg har nesten gått ned alle kg etter fødselen og jeg har ikke mye ekstra å gå på, så jeg spiser med god samvittighet

Ja noe voldsomt søtsug! Sjokolade! Måå ha det :/ er nok noe med amming. Alle i barselgruppa har det like ille :) hehe

Back
Topp