Søtsug!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Flere som har søtsug? Helt ekstremt her! :P
Og jeg som til vanlig nesten aldri spiser godteri. Må jo ha noe søtt hele tida jo.. :O
Sjokolade går ned på høykant. :P
Enda så har jeg gått ned tilsammen 18 kg!
Hvordan er det mulig???
Må virkelig passe meg når jeg slutter å amme. Kan ikke fortsette sånn! :P

søtsuget har begynt å avta her, men så lenge det er noe søtsaker i huset så går det ned på høykant her også ;) Er amminga som gjør det sånn tror jeg, for man forbrenner så fort at blodsukkeret blir fort ustabilt :)

Jepp, veldig fysen om dagen! Prøver å spise litt frukt istedet, men det dekker ikke behovet like bra :p Heldigvis virker det ikke som om junior reagerer på sjokolade ;)

søtsuget har begynt å avta her, men så lenge det er noe søtsaker i huset så går det ned på høykant her også ;) Er amminga som gjør det sånn tror jeg, for man forbrenner så fort at blodsukkeret blir fort ustabilt :)
Venter på at det skal avta her også..
Men har ennå ikke gjort det. :P
Må nok ha sammenheng med ammingen ja. Blodsukkeret er veldig ustabilt. Merker det på humøret i blandt. Må ha sukker for å holde meg blid ;) :D

Jepp, veldig fysen om dagen! Prøver å spise litt frukt istedet, men det dekker ikke behovet like bra :p Heldigvis virker det ikke som om junior reagerer på sjokolade ;)
Sjokolade er plutselig såå godt! :P
Har egentlig aldri spist noe voldsomt mye sjokolade. Men fikk smaken på det mens jeg gikk gravid...
og har blitt avhengig :O
Må nok prøve å gå over til frukt heller ja.. mye sunnere.

Åååååå!!! Er det derfor?? Jeg har alltid vært flink til å spise sunt snacks men siden hun kom har jeg vært totalt avhengig av sjokolade. Har aldri tenkt over at amming kødda så mye med blodsukkeret. :P Dessverre har det ikke hjulpet særlig på vekta. Så må virkelig slutte helt med sjokolade snart... :(

Har veldig søtsug jeg og! Iskaffe og sjokolade går på høykant her:) Og 18 kilo minus her og;)
Samboer spør om det er mulig jeg er gravid allerede, siden jeg var slik spesielt i begynnelsen av svangerskapet:p

Venter på at det skal avta her også..
Men har ennå ikke gjort det. :p
Må nok ha sammenheng med ammingen ja. Blodsukkeret er veldig ustabilt. Merker det på humøret i blandt. Må ha sukker for å holde meg blid ;) :D
hihi kjenner til følelsen.. Et glass juice eller vann med chiafrø funker veldig bra på blodsukkeret også pluss at det inneholder alt av vitaminer og mineraler og er bra for tarmsystemet ;) det er bare å huske å ta det :p

Godt det er flere. Her er det også vanskelig å motstå sjokolade, kaffe latte og en scones eller kanelbolle på trilletur. Trøster meg med at jeg ammer og går lange turer hver dag.

Jaa! Føler jeg er sulten konstant og bare må ha sjokolade eller noe søtt. Blir litt bedre når jeg drikker masse, er tørst hele tiden også :p tror jeg må gå på sukkeravvenning, kan ikke fortsette sånn :p over jul kanskje? Hoho

Sier ikke nei takk til søtsaker her heller :-P Synes i det hele tatt det er vanskelig å spise sunt i en hverdag med så lite rutine.. Sjokolade klarte jeg ikke tanken på da jeg var gravid, men nå er det like godt som før :-S Har ikke kommet i gang med trening annet enn trilleturer, allikevel sier vekta 14 kg ned siden fødsel, så amminga hjelper vel :-) Det den dessverre ikke hjelper på er muskelmassen :-P

Back
Topp