Søtsug............

Linnka86

Blir kjent med forumet
er nå i uke 9 og for å kompensere for trøtthet og lite energi, er det kort vei mellom sjokolade/søte tin. Og sofaen. får dårlig samvittighet av det som går inn i kjeften, men med lavt energinivå orker jeg ikke å tenke "rett"...

Pliz la det være noen flere som har det sånn, eller som har opplev dette og kan si at det blir bedre?..

Vel, eg var på første kontroll i dag, og måtte selvsagt vege meg... vekta viste 12 kilo meir enn startvekt sist gang eg gikk gravid... så denne kroppen skal ikkje få noko ekstra sjokolade utover "lørdagskos"... Er kvalm og, så snop frister lite heldigvis!
Eg prøver med litt kaffi/te, frukt, luft, og søvn på dagtid for å slappe av og hente meg inn :)

Jeg er så kvalm at jeg klarer ikke å spise sjokolade. Har ikke smakt det siden uke 5! I min verden er d helt sykt, bruker å spise sjokolade til frokost, hehe:P

hahaha...kjenner meg altfor godt igjen... Den eneste trimmen jeg får er når jeg reiser meg fra soffaen for å hente mer sjokkis :scratch vel vel...sist gikk jeg opp 23kg ca så dersom jeg holder meg til halvparten så hadde jeg hvertfall jubla. Det var sykt tungt på slutten...skal sies at jeg hadde ett par kg for mye sist :fucyc Denne gangen starta jeg med vektnedgang så har råd til å kose meg en kg eller 2 da kvalmen akkurat har gitt seg...

Jepp, jeg har det sånn!!!! :-(

Er kvalm å uggen hele tiden,men sitter å dytter i meg godteri og sjokoladekake forde :P Er det ikke sånn det er å være gravid da? ;)

Back
Topp