Søtsaker

Førstegangs

Glad i forumet
Flere som er altfor glad i søtsaker? Jeg spiser snop flere ganger i uka. Prøver å holde ut til helgen, men da kjøper vi inn mye så vi har hele helgen. Skulle ønske jeg ikke likte sukker :P Nå sliter ikke jeg med vekta da, men det er uansett sett ikke bra for kroppen. Bytta ut sjokolade med Nutrilett sin nye kokossjokolade. Den var veldig god :)

Totalt avhengig..
Hver gang jeg trapper ned går jeg på en smell, sånn som nå, 4 kvikk lunsj, snickers, sjokoladekaffe og en boks pastiller senere..
HATER DET! Har slutta å røyke, det var båbær i forhold...

Jaa det er alt for mye godt (a) hadde vært tynn om det ikke hadde vært for godteri ! Haha

Totalt avhengig..
Hver gang jeg trapper ned går jeg på en smell, sånn som nå, 4 kvikk lunsj, snickers, sjokoladekaffe og en boks pastiller senere..
HATER DET! Har slutta å røyke, det var båbær i forhold...
Helt enig!
Å kutte ut røyken (20 røyr pr dag), var ingenting :P

Jeg kutta ut godteri og brus for 3 mnd siden da ungen ble født. Drakk et halvt glass brus på lørdag og et lite stykke sjokoladekake og har spist godteri hver dag siden. Man blir så avhengig. Det er skummelt. Jeg hadde det bedre da jeg ikke spiste det. Da jeg ikke følte suget. Nå har jeg suget hele dagen... Må bare kutte det ut igjen. Etter en uke går det så lett.

Her også.. Sjokolade, is og gjærbakst er min last!! Er overhodet ikke bra. Prøvde faktisk lavkarbo noen mnd der jeg kuttet alt av snop og brød. Funket veldig fint og følte meg mye piggere. Raffinert sukker gjør jo ingenting bra for kroppen egentlig. Men etter jeg ble gravid, så begynte jeg å spise det igjen. Hehe. Prøver å holde det til i helgene da, men ikke alltid det går :-)

Jeg er litt sånn alt eller ingenting, dessverre. Er nesten enklere å holde seg unna alt om en går inn for det. Er ikke snakk om et par ruter når jeg begynner, da ryker hele plata ++ :-D

Har jeg det i hus forsvinner det :p er heldigvis flink til å ha det minst mulig i hus da :p

Flere som er altfor glad i søtsaker? Jeg spiser snop flere ganger i uka. Prøver å holde ut til helgen, men da kjøper vi inn mye så vi har hele helgen. Skulle ønske jeg ikke likte sukker :p Nå sliter ikke jeg med vekta da, men det er uansett sett ikke bra for kroppen. Bytta ut sjokolade med Nutrilett sin nye kokossjokolade. Den var veldig god :)

Ja jeg er ALT for glad i søtsaker....og spesielt sjokolade....spiser hver dag. Og i helga så kjøper jeg inn ett lass, så får jeg å småspiser hele dagen....absolutt ikke bra!!

Sjokolade hver dag :( :(

Har lyst på hele tiden, men siste ukene har jeg vært flink og bare spist på lørdager :P

Glad i søtsaker? Neh...

Elsker det! Og det merkes dessverre på vekta :P

Slår det ut på sukker i urinen når dere er på kontroll? Jeg har klart å holde sukkerinntaket på et moderat nivå, men på kontroll hos jordmor for en stund siden, slo det piiiiittelitt ut på sukker i urinen. Jeg hadde spist youghurtnøtter kvelden før og gikk ikke på do før morgenen etter. Jordmor trodde det var det som kunne ha slått ut, men må si jeg synes hun reagerte litt vel mye! xD Har levert flere urinprøver etter dette og alle har vært fine og hun har ikke nevnt noe om det igjen.

I sted kom samboeren min hjem med masse snop og godt, han tar påskeferie nå og ville vi skulle kose oss disse dagene og glede oss til bebis kommer! Jeg har termin i morgen og skal til jordmor, men når litt youghurtnøtter slår inn, hva kommer jordmor til å tenke når jeg har spist halve godteriavdelingen på Kiwi?! ;D

Hvordan reagerer bebisen hvis man spiser mye godteri på en gang? Men ja, egentlig så lurte jeg mest på om det slår ut på sukker i urinen hos dere og evt. hva sier jordmor/lege?

Jeg er sjokoladeavhengig... Får nesten skjelvinger og problemer om jeg ikke spiser/drikker det :O sjokolademelk og sjokolade... :O MÅ slutte etter påske nå! MÅ

Ja, er glad i det, og mye vil ha mer :wtf:

Derfor må jeg bare holde meg unna sånn til vanlig - til og med i helgene!!
...men så hender det at jeg får noen "raid da" og da spiser jeg mye, for deretter å kutte helt ut igjen.

Slår det ut på sukker i urinen når dere er på kontroll? Jeg har klart å holde sukkerinntaket på et moderat nivå, men på kontroll hos jordmor for en stund siden, slo det piiiiittelitt ut på sukker i urinen. Jeg hadde spist youghurtnøtter kvelden før og gikk ikke på do før morgenen etter. Jordmor trodde det var det som kunne ha slått ut, men må si jeg synes hun reagerte litt vel mye! xD Har levert flere urinprøver etter dette og alle har vært fine og hun har ikke nevnt noe om det igjen.

I sted kom samboeren min hjem med masse snop og godt, han tar påskeferie nå og ville vi skulle kose oss disse dagene og glede oss til bebis kommer! Jeg har termin i morgen og skal til jordmor, men når litt youghurtnøtter slår inn, hva kommer jordmor til å tenke når jeg har spist halve godteriavdelingen på Kiwi?! ;D

Hvordan reagerer bebisen hvis man spiser mye godteri på en gang? Men ja, egentlig så lurte jeg mest på om det slår ut på sukker i urinen hos dere og evt. hva sier jordmor/lege?

Jeg spiste en liten sjokoladeplate kvelden før og drakk et stort glass juice :p dagen etter skulle jeg levere urinprøve hos legen, å det slo ut med litt sukker i urin :D legen reagerte også! :p

Off ja, altfor glad i godis, og pluselig fått dilla på Solo! : S

Back
Topp