Søtinger

Har en liten pausen nå. Sitter i sofaen me pc i fanget. Lille Putten sover og Sambo på fest [8D] Min tur neste helg.
Men skal snart forsette å rive og skape ned tapet på rommet til lille putten som vi nå har begynt på.

Her blir det husarbeid... Snuppa har sovnet og sambo er på nattskift... Så noen må rydde opp på kjøkkenet, ser helt bomba ut gitt!

Jeg har akkurat lagt snuppa :P Hører bare at hun prater, så når hun har sovnet så blir det grillet kylling med tilbehør på mammaen :) Å sikkert tv kos med snop også ;)

Tenkte jeg skulle rydde litt til, men vet ikke helt hva det blir til med det... Skal se She's all that halv 10, i senga. Så slipper jeg stå opp og gå og legge meg igjen, jeg sovner alltid til film[;)] Også skal jeg spise godteri!

Ser på komiprisen og et chips og dip[;)]

Har jaggu satt bolledeig... Så kommer ei venninne av meg å spiser boller sånn etterhvert når dem blir ferdige [;)]

Nå skal vi spise hjemmelaget pizza og se film! <3 Så skal jeg lage et bursdags kort til niesen til sambo[:)]

Ikke så mye [;)] Har skrevet inn handleliste og diverse ifh til husbyggingen, sambo er nedi huset- så slapper av etter å ha fått ungene i seng [:)] Begge var veeeldig klar for senga ganske lenge, så det var greit når legginga var unnagjort- om jeg har lov til å si sånt [8D]

Furter [:D]

Back
Topp