Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det an å høre det med doppler hjemme så tidlig altså?Jeg trodde det var etter uke 10/12 eller noe sånt.
Hva slags merke er det på doppleren din?Jeg trodde heller ikke at det gikk ann så tidlig som 6+, men venninen min hørte det så tidlig med andre babyen så jeg tenkte det var verdt å teste. Sist testet jeg ikke før 8+ å fant det da.
Nå fant jeg lyden med en gang på høyre side litt under navlen ❤ ingen lyder andre plasser i magen, å høre det på hvor fort det går at det er spiren sitt hjerte![]()
Angel soundHva slags merke er det på doppleren din?
Må være betryggende å ha en slik å bruke fremoverAngel sound![]()
Ja jeg har den siden vi mistet veldig mange ganger før vi fikk gutten vår på 11 mnd. Det var godt å kunne høre hjertelyden innimellom sånn at jeg kunne slappe avMå være betryggende å ha en slik å bruke fremoverKommer nok til å skaffe meg det etterhvert jeg også. Er jo så bekymret for å miste igjen..
Ååå, da vil jeg også skaffe en sånn, jeg er 7+4 i dagJeg trodde heller ikke at det gikk ann så tidlig som 6+, men venninen min hørte det så tidlig med andre babyen så jeg tenkte det var verdt å teste. Sist testet jeg ikke før 8+ å fant det da.
Nå fant jeg lyden med en gang på høyre side litt under navlen ❤ ingen lyder andre plasser i magen, å høre det på hvor fort det går at det er spiren sitt hjerte![]()
Angelsound får du på nettet ihvertfall.Ååå, da vil jeg også skaffe en sånn, jeg er 7+4 i dagGår det an å kjøpe i butikk? (Expert, Elkjøp og lignende) eller kjøpes de bare på nett?
Ååå, da vil jeg også skaffe en sånn, jeg er 7+4 i dagGår det an å kjøpe i butikk? (Expert, Elkjøp og lignende) eller kjøpes de bare på nett?
Ok, takk for tipsJeg tror det er vanskelig å få tak i det andre plasser en på nett, med mindre noen selger brukt på fbmen kan være at teknikkmagasinet har.
Jeg var litt nøyen på at jeg kjøpte fra en trygg plass, mens ei venninne kjøpte på wish.
Siden det sies at den ikke må brukes for ofte, eller lenge om gangen ville jeg være sikker på at min ikke var en kopi![]()
Det må være en fantastisk følelse å få bilde av spiren i magen Ok, takk for tipsvet du hvorfor den ikke må brukes for ofte eller lenge om gangen?
Og beklager! Jeg ble så opphengt i at du hadde hørt hjertelyd hjemme så tidlig at jeg glemte helt å skrive dette:
Sååå deilig å se den lille da!Det må være en fantastisk følelse å få bilde av spiren i magen
![]()
men valgte å sjekke med angel sound først for å slippe å grue megÅåå skjønnerDet er noe med overoppheting og at det kan plage spiren om det brukes for ofte eller lenge om gangen så det er best å bruke den 2-3 ganger i uka. Jeg brukte den en gang i uka sist og det var nok til å kunne slappe av ❤
Det er ikke meg som er trådstartet, å jeg mente ikke å kuppe tråden hennes
Jeg får se min lille spire på lørdagmen valgte å sjekke med angel sound først for å slippe å grue meg

Ååå skjønnerlykke til på lørdag, blir fint å se den lille da
Jeg må vente 2 uker til før jeg ser min spire, så tror jeg må prøve å bruke angelsound før det for å prøve å roe nervene, hvis jeg er så heldig å klare å høre noe![]()
Ja håper det går fintTakk ❤
Lykke til når du skal på tul også
Ja det hjelper godt på å roe nervene ❤
Alle gangen jeg har hatt sa eller ma har jeg hatt noe spotting før 6+ og etter, det har vært lite men har hatt det hver gang og oftest brunt. For meg har det vært negativt å et dårlig tegn. Så det at jeg ikke hadde det når det gikk bra og ikke har hatt det nå tar jeg som et tegn på at dette kommer til å gå braved sa ble jeg heller aldri kvalm
Så jeg tror at så lenge en har graviditetstegn så går det nok forhåpentligvis bra ❤
Ja håper det går fintjeg har blødd bittelitt den dagen jeg var 6+0, men det var ikke brunt, men rødt og bare litt på papiret når jeg var på do. Så håper det var en ufarlig blødning, men klarer jo ikke å slå fra meg frykten for MA.