Søteste jeg har sett...

Så koselig! Jeg tror dette bildet overbeviste meg om å ta en TUL også[emoji7]

Går det an å høre det med doppler hjemme så tidlig altså? :) Jeg trodde det var etter uke 10/12 eller noe sånt.

Jeg trodde heller ikke at det gikk ann så tidlig som 6+, men venninen min hørte det så tidlig med andre babyen så jeg tenkte det var verdt å teste. Sist testet jeg ikke før 8+ å fant det da.
Nå fant jeg lyden med en gang på høyre side litt under navlen ❤ ingen lyder andre plasser i magen, å høre det på hvor fort det går at det er spiren sitt hjerte :)

Jeg trodde heller ikke at det gikk ann så tidlig som 6+, men venninen min hørte det så tidlig med andre babyen så jeg tenkte det var verdt å teste. Sist testet jeg ikke før 8+ å fant det da.
Nå fant jeg lyden med en gang på høyre side litt under navlen ❤ ingen lyder andre plasser i magen, å høre det på hvor fort det går at det er spiren sitt hjerte :)
Hva slags merke er det på doppleren din?

Må være betryggende å ha en slik å bruke fremover :-) Kommer nok til å skaffe meg det etterhvert jeg også. Er jo så bekymret for å miste igjen..

Må være betryggende å ha en slik å bruke fremover :) Kommer nok til å skaffe meg det etterhvert jeg også. Er jo så bekymret for å miste igjen..
Ja jeg har den siden vi mistet veldig mange ganger før vi fikk gutten vår på 11 mnd. Det var godt å kunne høre hjertelyden innimellom sånn at jeg kunne slappe av :).
Jeg fikk en del.Medisiner sist selv om alle prøver og undersøkelser var fine, å jeg tror det var de som gjorde at det gikk bra sist.
Så siden jeg fikk de denne gangen også så slapper jeg egentlig av å tror det vil gå bra :)

Men måtte bare se om jeg kunne finne hjertelyden, siden jeg egentlig ikke trodde på at det gikk ann å finne den så tidlig

Men veldig betryggende også ❤

Ååå, da vil jeg også skaffe en sånn, jeg er 7+4 i dag :-) Går det an å kjøpe i butikk? (Expert, Elkjøp og lignende) eller kjøpes de bare på nett?

Ååå, da vil jeg også skaffe en sånn, jeg er 7+4 i dag :) Går det an å kjøpe i butikk? (Expert, Elkjøp og lignende) eller kjøpes de bare på nett?
Angelsound får du på nettet ihvertfall.
Såvidt jeg vet er det bare Teknikmagasinet som har i fysisk butikk, men kan absolutt ta feil der

Ååå, da vil jeg også skaffe en sånn, jeg er 7+4 i dag :) Går det an å kjøpe i butikk? (Expert, Elkjøp og lignende) eller kjøpes de bare på nett?

Jeg tror det er vanskelig å få tak i det andre plasser en på nett, med mindre noen selger brukt på fb :) men kan være at teknikkmagasinet har.
Jeg var litt nøyen på at jeg kjøpte fra en trygg plass, mens ei venninne kjøpte på wish.
Siden det sies at den ikke må brukes for ofte, eller lenge om gangen ville jeg være sikker på at min ikke var en kopi :)

Jeg tror det er vanskelig å få tak i det andre plasser en på nett, med mindre noen selger brukt på fb :) men kan være at teknikkmagasinet har.
Jeg var litt nøyen på at jeg kjøpte fra en trygg plass, mens ei venninne kjøpte på wish.
Siden det sies at den ikke må brukes for ofte, eller lenge om gangen ville jeg være sikker på at min ikke var en kopi :)
Ok, takk for tips :-) vet du hvorfor den ikke må brukes for ofte eller lenge om gangen? :-)

Og beklager! Jeg ble så opphengt i at du hadde hørt hjertelyd hjemme så tidlig at jeg glemte helt å skrive dette:
Sååå deilig å se den lille da! :Heartred Det må være en fantastisk følelse å få bilde av spiren i magen :)

Ok, takk for tips :) vet du hvorfor den ikke må brukes for ofte eller lenge om gangen? :)

Og beklager! Jeg ble så opphengt i at du hadde hørt hjertelyd hjemme så tidlig at jeg glemte helt å skrive dette:
Sååå deilig å se den lille da! :Heartred Det må være en fantastisk følelse å få bilde av spiren i magen :)

Det er noe med overoppheting og at det kan plage spiren om det brukes for ofte eller lenge om gangen så det er best å bruke den 2-3 ganger i uka. Jeg brukte den en gang i uka sist og det var nok til å kunne slappe av ❤

Det er ikke meg som er trådstartet, å jeg mente ikke å kuppe tråden hennes
Jeg får se min lille spire på lørdag:love7 men valgte å sjekke med angel sound først for å slippe å grue meg

Det er noe med overoppheting og at det kan plage spiren om det brukes for ofte eller lenge om gangen så det er best å bruke den 2-3 ganger i uka. Jeg brukte den en gang i uka sist og det var nok til å kunne slappe av ❤

Det er ikke meg som er trådstartet, å jeg mente ikke å kuppe tråden hennes
Jeg får se min lille spire på lørdag:love7 men valgte å sjekke med angel sound først for å slippe å grue meg
Ååå skjønner ;) lykke til på lørdag, blir fint å se den lille da :Heartred
Jeg må vente 2 uker til før jeg ser min spire, så tror jeg må prøve å bruke angelsound før det for å prøve å roe nervene, hvis jeg er så heldig å klare å høre noe :)

Ååå skjønner ;) lykke til på lørdag, blir fint å se den lille da :Heartred
Jeg må vente 2 uker til før jeg ser min spire, så tror jeg må prøve å bruke angelsound før det for å prøve å roe nervene, hvis jeg er så heldig å klare å høre noe :)

Takk ❤
Lykke til når du skal på tul også :)
Ja det hjelper godt på å roe nervene ❤
Alle gangen jeg har hatt sa eller ma har jeg hatt noe spotting før 6+ og etter, det har vært lite men har hatt det hver gang og oftest brunt. For meg har det vært negativt å et dårlig tegn. Så det at jeg ikke hadde det når det gikk bra og ikke har hatt det nå tar jeg som et tegn på at dette kommer til å gå bra :) ved sa ble jeg heller aldri kvalm
Så jeg tror at så lenge en har graviditetstegn så går det nok forhåpentligvis bra ❤

Takk ❤
Lykke til når du skal på tul også :)
Ja det hjelper godt på å roe nervene ❤
Alle gangen jeg har hatt sa eller ma har jeg hatt noe spotting før 6+ og etter, det har vært lite men har hatt det hver gang og oftest brunt. For meg har det vært negativt å et dårlig tegn. Så det at jeg ikke hadde det når det gikk bra og ikke har hatt det nå tar jeg som et tegn på at dette kommer til å gå bra :) ved sa ble jeg heller aldri kvalm
Så jeg tror at så lenge en har graviditetstegn så går det nok forhåpentligvis bra ❤
Ja håper det går fint ;) jeg har blødd bittelitt den dagen jeg var 6+0, men det var ikke brunt, men rødt og bare litt på papiret når jeg var på do. Så håper det var en ufarlig blødning, men klarer jo ikke å slå fra meg frykten for MA.

Ja håper det går fint ;) jeg har blødd bittelitt den dagen jeg var 6+0, men det var ikke brunt, men rødt og bare litt på papiret når jeg var på do. Så håper det var en ufarlig blødning, men klarer jo ikke å slå fra meg frykten for MA.

De gangen jeg har spottet har det vært litt litt rødt men mest brunt, men jeg kjenner mange som har hatt frisk blødning både lite og mye som har fått friske barn :) så jeg tror egentlig ikke det er en fasit på det, jeg tror bare at for min kropp så er det negativt.

Hvis du er beskymret så kan du jo få målt hcg stigning :) så lenge den er bra så kan du jo slappe helt av :)
De målte det på meg denne gangen også for å være sikker på at det var bra stigning.
Du måler da feks mandag og onsdag, her får jeg svar dagen ettepå så det går ganske fort. Tidigere har jeg fått tallene å sjekket selv, men var så redd for å bli stressa at denne gangen ville jeg bare vite om det var normal stigning :) å det var det

Back
Topp