Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I går sto Frida i dusjen. Mannen og jeg var på stua. Frida ropte noe til mannen og han svarte. Så ropte hun "gla' i dej" til han. Han svarte "gla i dej" tilbake. Så la hun om dialekten og ropte "gla i dæ" til meg. "Gla i dæ" ropte jeg tilbake.[:D]
Jeg hadde så innmari uflaks i går også. Jeg laget middag, stekte kjøttdeig og grønnsaker og laget tacopasta. Da jeg skulle ta den ut av ovnen skled rista ut av ovnen og hele middagen gikk i golvet. Det var INGENTING igjen i forma, alt lå utover golvet. Jeg ble skikkelig lei meg og gikk og la meg på soverommet en stund for å deppe litt. Etter noen minutter kom frida og spurte om hun fikk komme inn for å gi meg en klem. Jeg sa at det ville jeg gjerne ha. Det går sikkert bedre når du får klem av meg, sa hun. Jeg smelter helt jeg.[:)]
Åååååh.. *sukk* Så herlig! De er så gode disse ungene.. [:)]
Sindre sier unnskyld for alt han.. [:D] Om jeg dunker meg i døra liksom, så sier han "Unnskyld!" Hehe.. Han mener nok å trøste.. [8D][:D]
Igår var Bertine og jeg i 97-årslag, vi spiste, så hun lente seg mot meg og hvisket: Mamma, jeg er glad i deg og sånn..[:D]
Hun sier jo glad i deg flere ganger om dagen, men OG SÅNN, den var ny![:D]