Søte, gode Frida.

namba

Forumet er livet
I går sto Frida i dusjen. Mannen og jeg var på stua. Frida ropte noe til mannen og han svarte. Så ropte hun "gla' i dej" til han. Han svarte "gla i dej" tilbake. Så la hun om dialekten og ropte "gla i dæ" til meg. "Gla i dæ" ropte jeg tilbake.[:D]

Så herlig!! Morsomt når de språker slik, det gjør Johanna også i noen tilfeller

Gud, så herlig lille Frida er!!!

En herlig alder nå altså!
Igår felte jeg noen tårer, så står NOah ved siden av og stryker meg over armen og sier: gå bedre nå mamma?

[:D][:D] dei e nåken hærlige vidunder i hverdagen vår ja!

Jeg hadde så innmari uflaks i går også. Jeg laget middag, stekte kjøttdeig og grønnsaker og laget tacopasta. Da jeg skulle ta den ut av ovnen skled rista ut av ovnen og hele middagen gikk i golvet. Det var INGENTING igjen i forma, alt lå utover golvet. Jeg ble skikkelig lei meg og gikk og la meg på soverommet en stund for å deppe litt. Etter noen minutter kom frida og spurte om hun fikk komme inn for å gi meg en klem. Jeg sa at det ville jeg gjerne ha. Det går sikkert bedre når du får klem av meg, sa hun. Jeg smelter helt jeg.[:)]

Så herlig!!!!

Herlig med "tospråklige" barn!! Så skjønn hun er!!

Imponert over at hun dusjer selv![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Actrine

Herlig med "tospråklige" barn!! Så skjønn hun er!!

Imponert over at hun dusjer selv![:D][:D][:D]

Dusjer=leker i dusjen. [:D] vi hjelper henne med selve dusjedelen av dusjen. Leken står hun for selv.[;)]

*smelt*

Åååååh.. *sukk* Så herlig! De er så gode disse ungene.. [:)]
Sindre sier unnskyld for alt han.. [:D] Om jeg dunker meg i døra liksom, så sier han "Unnskyld!" Hehe.. Han mener nok å trøste.. [8D][:D]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Så herlig hun er![:)]

Igår var Bertine og jeg i 97-årslag, vi spiste, så hun lente seg mot meg og hvisket: Mamma, jeg er glad i deg og sånn..[:D]
Hun sier jo glad i deg flere ganger om dagen, men OG SÅNN, den var ny![:D]

Hehe. Herlige Bertine.[:)]

Hahahaha...så skjønn hun er!!!

Back
Topp