Søte babyer...

Fant et bilde med kopien også (lillebror), 14 mnd, er vel ikke godkjent som babybilde lenger akkurat.bhg2012.png

Har noen av dere sett videoene av Mila?

Last edited:
Alle syns nok sikkert at egne barn er spesielt vakre ♡ Jeg har mange bilder av min sønn som jeg er veldig glad i - spesielt bildene som ble tatt etter dåpen ifjor. Her var han 6 mnd ♡
1521667387127.jpg
1521667510054.jpg

Så blide alle sammen. :joyful: Hadde vært moro å lage en tråd kalt Forferdelige babyer, der vi kan vise fram skrike- og raserianfall. :hilarious: Får ta det etter fødselen!

Så blide alle sammen. :joyful: Hadde vært moro å lage en tråd kalt Forferdelige babyer, der vi kan vise fram skrike- og raserianfall. :hilarious: Får ta det etter fødselen!
I den kategorien har jeg mye! Litt irriterende at omtrent alle bildene "jeg har" er på pc'en til eksen, og backupen hos kameraten hans. Jeg må få ut fingeren og få laget meg en kopi snart:) Kanskje det enkleste er å overføre noen penger til ham og be om en hardisk med bildene på:)

Fikk et Foreldre&Barn av helsestasjon-jordmor da jeg var der sist, og jeg synes den lille jenta på forsida er sååå søt! Begynner nok å bli ganske klar for baby nå ja. (Er klar over at babyen kommer til å være litt mindre. ;) )

Snapchat-948370419.jpg

IMG_5226.JPG

Har endel spennende av storebror å. Her tok bestemoren bilde av han midt i en gjesp. Man kan trygt si at dette ble bildet på invitasjonen til dåpen [emoji23]

Han er 3 Uker gammel på bildet.

Back
Topp