Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant et bilde med kopien også (lillebror), 14 mnd, er vel ikke godkjent som babybilde lenger akkurat.Vis vedlegget 249807
VakkerMimre ❤ minstemann for 8.5 år siden. Noen uker gammel her tror jeg. Så vakre når de sover ❤Vis vedlegget 249786
De er hysterisk! Liker godt den hvor mora skal på trening.Har noen av dere sett videoene av Mila eller hva hun heter?
Fant et bilde med kopien også (lillebror), 14 mnd, er vel ikke godkjent som babybilde lenger akkurat.Vis vedlegget 249807
Tja. Jeg synes ikke mine var vakre som babyer. Ble bedre sånn i treårsalderenAlle syns nok sikkert at egne barn er spesielt vakre ♡ Jeg har mange bilder av min sønn som jeg er veldig glad i - spesielt bildene som ble tatt etter dåpen ifjor. Her var han 6 mnd ♡
Vis vedlegget 249896
Vis vedlegget 249897
Babybildene er merket med datoEldste var jammen lik seg! Og søskenlike
Hadde vært moro å lage en tråd kalt Forferdelige babyer, der vi kan vise fram skrike- og raserianfall.
Får ta det etter fødselen!I den kategorien har jeg mye! Litt irriterende at omtrent alle bildene "jeg har" er på pc'en til eksen, og backupen hos kameraten hans. Jeg må få ut fingeren og få laget meg en kopi snartSå blide alle sammen.Hadde vært moro å lage en tråd kalt Forferdelige babyer, der vi kan vise fram skrike- og raserianfall.
Får ta det etter fødselen!
Har det også!Så blide alle sammen.Hadde vært moro å lage en tråd kalt Forferdelige babyer, der vi kan vise fram skrike- og raserianfall.
Får ta det etter fødselen!
Synes jeg ser veldig Rolf-likhet!
Morsom.Vis vedlegget 264772
Har endel spennende av storebror å. Her tok bestemoren bilde av han midt i en gjesp. Man kan trygt si at dette ble bildet på invitasjonen til dåpen [emoji23]

Synes jeg ser veldig Rolf-likhet!