Søte babyer...

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Etter å ha vært her på forumet siden midten av desember, fant jeg ut at det var spesielt to reklamer (!) her inne som får meg til å glede meg enda mer til å holde lillegutt i armene mine. :joyful: De er nydelige bilder av nydelige barn selvsagt, men spesielt det ene har også fanget et veldig fint øyeblikk.

Vil noen gjette på reklame? Har du noen favorittbabybilder, egne eller fra nett?

57dfc9f68b71c2a21500a440.jpg

20180320_090201.jpg

Last edited:
Ingen av mine ville fått modelloppdrag som baby. De vokste seg pene etterhvert:-)

Ingen konkrete eksempler, men kjenner den amme-tråden (bilder av barn som ble ammet) og nyfødtbilder som legges ut i fødetråder får meg til å ville skru frem tiden 4 måneder :P

Ingen konkrete eksempler, men kjenner den amme-tråden (bilder av barn som ble ammet) og nyfødtbilder som legges ut i fødetråder får meg til å ville skru frem tiden 4 måneder :p
Oooh, jeg må sjekke!

Last edited:
Den amminga, eller flaskinga da, virker fryktelig koselig. Forhåpentligvis fred og ro og øyekontakt... Smelt. :love7

Den amminga, eller flaskinga da, virker fryktelig koselig. Forhåpentligvis fred og ro og øyekontakt... Smelt. :love7
Ammingen er veldig koselig på dagtid når man likevel er våken, men etter sånn 5. vekking i løpet av natta, kan man bli litt fristet til å bare forlate knøttet inne med faren og gå og legge seg i bilen elns:D

Ammingen er veldig koselig på dagtid når man likevel er våken, men etter sånn 5. vekking i løpet av natta, kan man bli litt fristet til å bare forlate knøttet inne med faren og gå og legge seg i bilen elns:D
Jeg er nok en håpløs romantiker. Jeg vet jo at det blir tøft, men er så vanskelig å se den delen for seg!

Jeg smelter helt av babybilder om dagen. Se på disse vakre her da. Er jo ingenting vakrere enn babysmil :D
34CC6A7D-53F9-417E-89F0-05BCEDEA788E.jpeg

73067664-8541-4609-AEE8-CDFB13538839.jpeg

For noen sjarmerende godinger hele gjengen. :Heartred

Jeg har bare ett bilde fra under et år på jobb, så da legger jeg ut det:) 7 mnd gammel

arian.JPG

Jeg har bare ett bilde fra under et år på jobb, så da legger jeg ut det:) 7 mnd gammel

Vis vedlegget 249804
Og den bolla der har på det tidspunktet såvidt begynt å spise noe annet enn morsmelk :D Synes nesten man kan se på ham at han var en treningsnarkoman baby til tross for valkene. Det er muskler under. Typen lå aldri i ro i våken tilstand. Han var oppe på alle 4 fra han var 4 mnd.

Back
Topp