Søta mi *bilde*

Lilla-87

Forumet er livet
Jenny rulla fra rygg til mage i dag, og ble skrubbsulten av all aktiviteten. Hun fikk en liten porsjon med grøt og den gikk ned på høykant, før hun smatta noen ganger og sovna i vippestolen.
Blir så stolt og glad når jeg får oppleve slike øyeblikkene jeg altså..
De er så herlige disse små!!! <3

Vedlegg

• 1360358773048.jpg
    1360358773048.jpg
    46,1 KB · Visninger: 42
Så nydelig! God og rund og salig ;)

Awww! <3

Helledussen så nydelig❤
Skulle ønske mi snuppe og kunne sovne sånn uten videre når hun er trøtt,men det er ikke snakk om!!

Herlighet, så skjønn hu er<3

Helledussen så nydelig❤
Skulle ønske mi snuppe og kunne sovne sånn uten videre når hun er trøtt,men det er ikke snakk om!!

Takk!:) Så lenge hun er fornøyd så tar hun seg en liten 5-minutter hvor det måtte være. (lik pappa'n) Men om noe er litt på skeiva, slår hun seg lett vrang.(lik meg :p )
Var stuck i 30min i park.tunnellen her en dag og da gråt hun som om det stod om liv asså. Det var gruuusomt! Prøvde alt, uten hell, og måtte bare sette henne i bilstolen og kjøre til slutt. Ble heldigvis stille med en gang, for da var hun overtrøtt.:)

Gud for et herlig bilde! :-) man blir sliten av å jobbe hardt! ;-)

Ntååå så sliten, skjønne, lille tulla :D

ååå, så nydelig! :rolleyes: Herlige bollekinn! Så herlig å sovne sånn med ansiktet fult av grøt da! :D

Så søt og så flink pie:-)

Takk skal dere ha!:)
Tror hun hadde det som plommen i egget på det bildet der.. Var ikke like begeistra for gulrot-og potetmosen hun fikk servert i dag,for å si det sånn!!:)

Takk skal dere ha!:)
Tror hun hadde det som plommen i egget på det bildet der.. Var ikke like begeistra for gulrot-og potetmosen hun fikk servert i dag,for å si det sånn!!:)
hehehe, nei det er jo ikke like søtt og godt vettu ;) prøv å blande mm eller mme i mosen, så blir den litt mildere på smak ;) Hermine digger det iallfall! :D

hehehe, nei det er jo ikke like søtt og godt vettu ;) prøv å blande mm eller mme i mosen, så blir den litt mildere på smak ;) Hermine digger det iallfall! :D

Hadde i mm, potetvann og ca 2 ts grøtpulver m.banansmak. Smakte på det selv, og syns det var godt.:p Tror heller det var poteta som gjorde konsistensen litt mer kornete enn hva hun er vant til. Men det må jo prøves!;)

Back
Topp