ORIGINAL: Lolodi
Ser ikke helt problemet, jeg. Jeg hadde aldri forventa at noen skulle brukt kvelden sin på å passe mine unger uten å få noe for det!?! Uansett alder eller relasjon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke helt problemet, jeg. Jeg hadde aldri forventa at noen skulle brukt kvelden sin på å passe mine unger uten å få noe for det!?! Uansett alder eller relasjon.
ORIGINAL: carinasverden
ORIGINAL: Stita
Beste foreldre skal betales også da eller? [8|][&:]
Jeg har aldri tenkt tanken på å skulle måtte betalt min søster på 24 for å passe min lille. Det synes jeg blir for dumt..
Om jeg hadde vært desperat og visste hun måtte avlyst noe for å vært barnevakt, da hadde jeg heller tilbydd noe penger for det..
Hvis de hadde bedt om betaling, så ja. Det hadde jo aldri skjedd her da, men jeg synes det blir helt feil å forvente at noen skal jobbe gratis for deg.
mamma synes det er hyggelig å få en flaske vin når hun er barnevakt[:)] Ser ikke problemet. Noen setter sin tid til side for å være med barna, de synes sikkert det er hyggelig å være barnevakt, men det er hyggelig å gi noe tilbake. Hvis man ikke synes det er verdt en liten sum så kan man jo la være å gå ut[8D][8|]
ORIGINAL: Citerza
[8|] Jeg var selv 19 da jeg ble gravid liksom.. Synes virkelig ikke man skal ha betalt for å passe tante-barna sine..
ORIGINAL: Babyfacepsycho
Jeg tenker at det kommer an på hvor hun er hen i livet.
Hvis hun er i fast jobb, har penger nok så hun klarer seg fint og relativt godt etablert inn i voksenlivet så er det vel rart og ta betalt for og passe tantebarna sine en kveld.
Mens hvis hun er student med dårlig råd og sliter for og få ting til og gå rundt, ja da hadde jeg gladelig betalt henne for det, sånn for at hun skulle få noen kroner ekstra til og unne seg noe til seg selv som hun ellers ikke kunne ha gjort.
[:)]
ORIGINAL: MammatilKevin
Eg hadde betalt søsteren min, men så er hun 17 år, hun går på skole å har kun littegrann stipend i inntekt i mnd, så hadde betalet henne litt hvis hun hadde sotte barnevakt, hun hadde derimot ikke forlangt noe...
ORIGINAL: 999
ORIGINAL: Babyfacepsycho
Jeg tenker at det kommer an på hvor hun er hen i livet.
Hvis hun er i fast jobb, har penger nok så hun klarer seg fint og relativt godt etablert inn i voksenlivet så er det vel rart og ta betalt for og passe tantebarna sine en kveld.
Mens hvis hun er student med dårlig råd og sliter for og få ting til og gå rundt, ja da hadde jeg gladelig betalt henne for det, sånn for at hun skulle få noen kroner ekstra til og unne seg noe til seg selv som hun ellers ikke kunne ha gjort.
[:)]
helt enig med dette, tjener hun like bra som deg bør det ikke være nødvendig med betaling, men om hun er student med bare en ekstrajobb f.eks så er det vel hyggelig å betale henne litt.
Her har onkelen til Sebastian fått litt penger når han har passet, han er 19, men uten inntekt og da er det hyggelig å gi han litt. (han har derimot aldri spurt om penger selv)
ORIGINAL: *Charley*
Kunne aldri falt meg inn å ta betaling for familie eller venners barn.