Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor stor aldersforkjell blir de på barna da? Her hadde jeg carena double swing når minstemann ble født, da var elste 2 år og 2 mnd og vi trilla endel.. Men solgte den i vår engang for brukte den nesten ikke.. Kommer ikke til å kjøpe de igjen nå viss de blir 2,5 år mellom minste og nest minste..
Okei.. Da kommer de litt an på hvor mye du skal trille og hvor langt osv.. For skal ikke du bruke den sånn kjempe mye så er f eks carena vognen grei.. Men, skal du feks ha begge barna hjemme mye alene så du er avhengi av vogn hadde jeg kansje satsa på mountan buggy vognen :) jeg tror nok ikke vi kommer til å bruke så mye vogn til han på 2, for han er i bhg hver dag og klarer fint å gå til og fra bhg uten vogn :)
Skal få kjøpt den for rimelig penge av ei god veinnne av meg :D
Men luuuuurer på om det er no carena eller no lognende, halkke peil jeg asså.
Men vet at dyp bagen sitter på høyreside, åsså er det sportsdelen til et større barn på venstre siden, tror den har 2 hjul bak å 1 forran..
Vi har vært kjempefornøyde med phil & teds vognen vår. Dette er en vogn som har ett ekstra sete som du kan velge om du vi plassere forran eller bak hovedsetet. Kommer frem overalt og god å kjøre. Dette er en vogn som kan brukes som singel vogn også, så vi har brukt denne vognen mye. Det var 2 år 4mnd mellom mine to barn.
Jeg er så i tvil om jeg selv bør kjøpe. for lillemor er så utolmodig i vogna, vil bare ut å gå, å trille vogna selv. Så føler vel egentlig at det vil bli mye penger unødvendig kanskje?