Søskenvogn

Pseudotwins

Blir kjent med forumet
Hei! Lurer på om det er noen her inne som får to tette og skal ha søskenvogn? Hvilken skal dere ha/har dere kjøpt, og hvorfor? Ser gjerne bilder!

Her blir det ca 14 mnd mellom, så ja.. Vi har søskenvogn.

Vi har en Emmaljunga Twin Cerox

vi får ca 13mnd mellom våres, Brio Double Wave skal vi ha.. den kan en ha begge veier, slik at en ser barna, og at barna kan sitte å se når de blir større.. den er og den billigst vi har funnet, og syns den virker ut til å være helt kjempe!

Jeg har ikke helt bestemt meg.. Det blir 1 år og 9 mnd mellom nurket og yngstemann... men nå skal det sies at han er meeeget aktiv, og de gangene vi skal ut med de sammen MÅ han sitte i vogn, eller så er han overalt.. [;)] Men vurderer å kjøpe en billig brukt en på finn.no. [:)] Vanskelig å bestemme seg..

ORIGINAL: Monica

Her skal vi ha Babytravel Dobbel Komfort :) Er kjempefornøyd med den :)

Denne har vi å.

Forelsket meg helt i emmaljunga twin cangaroo så den er bestilt med søskenpakke [:)] 1 år og 7 mnd mellom de 2 guttene her.

Det blir ca. 19 mnd mellom mine og siden jeg er så glad i TFK, så har jeg kjøpt en TFK twinner twist duo. Kjøpte den på finn.no.
Slik ser den ut...

ORIGINAL: MammatilLeon

Det blir ca. 19 mnd mellom mine og siden jeg er så glad i TFK, så har jeg kjøpt en TFK twinner twist duo. Kjøpte den på finn.no.
Slik ser den ut...

hvor mye ligger disse på i pris? [:)]

blir vel 22-23 mnd i mellom mine, og skal ha søskenvogn for storesøster blir å være hjemme med oss, og pga bekkenløsning klarer ikke jeg løpe etter henne når hun stikker av (og det eeeelsker hun å gjøre). Men vet ikke helt hvilken enda..

Blir enten TFK twinner twist duo eller teutonia team cosmo, pga at de vognene har håndbrems og vi har en veeeldig ekkel bakke her vi bor..
Heller for tia mer mot teutoniaen, men det er kun pga at barna kan sitte mot meg..

ORIGINAL: AngeLine

Slik ser den ut...

Det lurer jeg også på. De er vel såpass nye at de er sjelden vare på finn.no foreløpig? Jeg vurderer å kjøpe TFK twinner twist, fordi jeg vil ha håndbrems og svingbare framhjul. Hva er ok pris for en brukt TFK twinner twist synes dere? [:)]

ORIGINAL: Pseudotwins

ORIGINAL: AngeLine

Slik ser den ut...

Det lurer jeg også på. De er vel såpass nye at de er sjelden vare på finn.no foreløpig? Jeg vurderer å kjøpe TFK twinner twist, fordi jeg vil ha håndbrems og svingbare framhjul. Hva er ok pris for en brukt TFK twinner twist synes dere? [:)]

Jeg kjøpte min på finn.no for 5000 kr. Da var det inkludert stormtrekk og hardbag. Den var ikke så veldig gammel heller, så garantien gjelder fremdeles noen år til. Noe som er veldig kjekt.

ORIGINAL: MamsenTilLucas

ORIGINAL: Monica

Her skal vi ha Babytravel Dobbel Komfort :) Er kjempefornøyd med den :)

Denne har vi å.

vi og[:)]

Back
Topp