alene_med_to
Forelsket i forumet
Er det noen av dere som har erfaringer om slike? Skjønner meg ikke på alle de 1000 foskjellige sortene med vogner... Gikk meg på en smell og kjøpte Simo kombivogn til førstemann. Vogna er kjempegod i seg selv,men siden jeg er så lita,så er den kjempehøy:O Når jeg går oppoverbakker,føles det ut som om jeg bare er trillepike "10-kroner timen" type[:D] Dessuten så er den tung å trille opp de 10 bakkene jeg har før jeg kommer meg hjem fra butikken.
Skjønner selfølgelig at det vil bli tungt med to i tillegg til at vogna blir dobbelt så brei,men det må da vel finnes noen som ikke er sååå tunge? På den lokale "baby"sjappa her,så har de kun tre sorter (noe ala brio tvillingvogn,som er kjempetung). Hadde også vært fint om det er svinghjul på siaden jeg er veeeldig mye å shopper[8D][&:]
Setter stor pris på svar ffra alle synsvinkler [:D]
Skjønner selfølgelig at det vil bli tungt med to i tillegg til at vogna blir dobbelt så brei,men det må da vel finnes noen som ikke er sååå tunge? På den lokale "baby"sjappa her,så har de kun tre sorter (noe ala brio tvillingvogn,som er kjempetung). Hadde også vært fint om det er svinghjul på siaden jeg er veeeldig mye å shopper[8D][&:]
Setter stor pris på svar ffra alle synsvinkler [:D]