Søskenvogn??

June24

Elsker forumet
Trenge litt hjelp å råd her... m får ein t sønn i bjunnelsen av oktober, ein mnd før han andre fylle 2. Trenge m søskenvogn? Elr e d bare tull..? Ka erfaring har dåkker? Eg føle jo d hadde vært greit m søskenvogn, mn vett jo isje heilt siden eg har aldri hatt to små før... [8|]

Her blir det ca 20 mnd imellom mine... Men aner heller ikke hvem vogn jeg skal ha.. regner med jeg bør ha en som ekstravogn ihvertfall..[:)] 

ja mn eg tenke viss eg ska på tur m begge to, e isje han litt liden t å bare gå og evt. stå på ett sånn brett? ser for meg han komme t å bare stikka av å nekta å stå i ro der å d ende opp m at han blir sittane på hoftå mi å hyla... mn eg vett jo isje... hehe

her blir det nesten 22 mnd mellom mine,[:)]jeg har kjøpt søskenvogn, kan annbefale gT safari..

den har jeg kjøpt... kjempe grei vogn,bare prøvd den litt her hjemme med snuppa oppi[;)][:)]

det er greit ¨ha ei vogn der man har plass til begge to i. plutselig vil ikke snuppa gå så må jeg bære henne,det orker jeg bare ikke.men det er ikke lett.

lykke til begge to.

ein aen ting og eg lure på, må m ha sånn softbag t babyen? elr holde d m bare ein goe pose..?

ORIGINAL: June23

ja mn eg tenke viss eg ska på tur m begge to, e isje han litt liden t å bare gå og evt. stå på ett sånn brett? ser for meg han komme t å bare stikka av å nekta å stå i ro der å d ende opp m at han blir sittane på hoftå mi å hyla... mn eg vett jo isje... hehe

Han er nok kanskje litt liten til å stå på brettet.. blir jo fort slitne de også..huff...ikke lett altså..

ein aen ting og eg lure på, må m ha sånn softbag t babyen? elr holde d m bare ein goe pose..?

jeg ville ha hatt softbag til den. jeg har det til snuppa..[;)] 

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

her blir det nesten 22 mnd mellom mine,[:)]jeg har kjøpt søskenvogn, kan annbefale gT safari..

den har jeg kjøpt... kjempe grei vogn,bare prøvd den litt her hjemme med snuppa oppi[;)][:)]

det er greit ¨ha ei vogn der man har plass til begge to i. plutselig vil ikke snuppa gå så må jeg bære henne,det orker jeg bare ikke.men det er ikke lett.

lykke til begge to.

Vi har kikka litt på den se.. men vil egentlig ha to hjul fremme(svingbare) og mulighet til å ha begge i mot meg...hmm.. jaggu ikke lett...thihi..

nei d e isje lett...tror vel m ende opp m å kjøpa ei sånnei vogn då... han e isje akkurat av den rolige typen helr, å tvile på d har forandra seg så mye fram t då [;)]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

jeg ville ha hatt softbag til den. jeg har det til snuppa..[;)] 

Men hva med voksipose med bæreplate?  

ka e voksipose m bæreplate?

nei d e isje lett...tror vel m ende opp m å kjøpa ei sånnei vogn då... han e isje akkurat av den rolige typen helr, å tvile på d har forandra seg så mye fram t då [;)]

Det er jo ikke så lenge igjen for deres del da.. [;)]  føreløpig elsker lillemann å sitte i trilla si..

ka e voksipose m bæreplate?

Du får kjøpt en plate du fester inni voksiposen,blir som en bærebag/softbag... Vi har en voksi til Eirik men vet ikke helt hva det blir til med minsten når den tida kommer.. Blir jo et januarbarn..

oki [:)] jah, d e vel greit m ein bag uanz då.. litt lunare og kansje. M har sånn tralla fra Jysk, då kunne m vel brukt den bagen oppi der og viss eg sko på tur bare m minsten..?

Men d e ingen her så faktisk har to relativt tette og har/ har hatt søskenvogn, å vil råda meg t å ha d elr fraråda meg d av ein elr aen grunn???

Jeg får mindre enn to år mellom mine, og ser nå at jeg blir nødt til å ha søskenvogn.. Elias er for liten til å gå, og for liten til å stå på brett og de fleste vogner idag tåler ikke å ha søskensete på (sånn som en satte oppå vognen i gamle dager [:D]).. Sambo jobber borte tre uker i strekk, så da kan vi ikke gå turer med hver vår vogn, så da blir jeg nødt til å ha [:)]

Back
Topp