Søskenvogn

Har også begynt å se på dette. Har lyst på emmaljunga nxt twin eller hva den heter.

Vi har bugaboo donkey. Kjøpte den brukt på Finn.no - har brukt den latterlig mye! Elsker at den kan brukes både som dobbel, men også enkelt slås sammen til enkel vogn med kurv ved siden av :)

Har såvidt begynt å tenke på det siden det blir 20 mnd imellom våre. Elsker Bugaboo fox vognen vår så tenker å selge den og forhåpentligvis gå i null hvis vi kjøper en bugaboo donkey. Mannen mener vi ikke trenger søskenvogn, men det tror jeg vi gjør når hun er under 2 år når nestemann kommer....

Har såvidt begynt å tenke på det siden det blir 20 mnd imellom våre. Elsker Bugaboo fox vognen vår så tenker å selge den og forhåpentligvis gå i null hvis vi kjøper en bugaboo donkey. Mannen mener vi ikke trenger søskenvogn, men det tror jeg vi gjør når hun er under 2 år når nestemann kommer....
Jeg leser så mye forskjellig på nett og blir ikke klok på det. Mange mener det holder med søskebrett, men ser jo for meg at det er deilig å kunne slappe av ordentlig i vogna på vei hjem fra barnehagen. Deilig for meg å kunne spenne han fast :hilarious: Eneste problemet er at min ettåring er veldig stor og jeg ser at Fox’en begynner å bli for liten allerede. Han ligger på 99% percentilen :hilarious: Er 89 cm lang og ikke 14 mnd engang. Så tror en ny bugabo utgår rett og slett.

Jeg leser så mye forskjellig på nett og blir ikke klok på det. Mange mener det holder med søskebrett, men ser jo for meg at det er deilig å kunne slappe av ordentlig i vogna på vei hjem fra barnehagen. Deilig for meg å kunne spenne han fast :hilarious: Eneste problemet er at min ettåring er veldig stor og jeg ser at Fox’en begynner å bli for liten allerede. Han ligger på 99% percentilen :hilarious: Er 89 cm lang og ikke 14 mnd engang.

Ja, en i barselgruppen med nr 1 hadde en to-åring fra før og hun brukte vogn til begge to... Hadde Linnea vært 3 hadde jeg kanskje vurdert søskenbrett, men synes hun er for liten til det da... Tror jeg :woot: Aner jo ikke før jeg står der med to, men tenker som du sier at der kan være veldig greit å tjore begge fast i vogna....

Oi, ja Donkey er jo enda mindre enn fox så da er kanskje ikke det rette vognen for dere :playful:

Me brukte bugaboo donkey til våre to tette.

Noen som vet hvordan emmaljunga nxt twin er i «passform» sammenlignet med donkey? Har som jeg skrev over en veldig lang gutt så jeg tror ikke Bugaboo er merket for oss videre.

Merkelig egentlig. Bugaboo er fra Nederland. Er ikke de det høyeste folkeslaget i verden...?!

Noen som vet hvordan emmaljunga nxt twin er i «passform» sammenlignet med donkey? Har som jeg skrev over en veldig lang gutt så jeg tror ikke Bugaboo er merket for oss videre.

Merkelig egentlig. Bugaboo er fra Nederland. Er ikke de det høyeste folkeslaget i verden...?!

Mine barn er ekstremt lange (jenta 95-percentil, gutten 99-percentil). Jenta (4.5 år nå) koser seg fortsatt i bugaboo :)

Jeg er 50% nederlandsk forøvrig!

Mine barn er ekstremt lange (jenta 95-percentil, gutten 99-percentil). Jenta (4.5 år nå) koser seg fortsatt i bugaboo :)

Jeg er 50% nederlandsk forøvrig!

Så moro!

men da skjønner jeg ikke helt hva jeg gjør galt. Føttene til sønnen min går nå utenfor/over fotbrettet og han sitter med rumpa godt inntil ryggestøtten. Han er også en sånn 99-percentil gutt. Pappa’n er over 2 meter. Hvor lenge passet vognen til sønnen din?

Så moro!

men da skjønner jeg ikke helt hva jeg gjør galt. Føttene til sønnen min går nå utenfor/over fotbrettet og han sitter med rumpa godt inntil ryggestøtten. Han er også en sånn 99-percentil gutt. Pappa’n er over 2 meter. Hvor lenge passet vognen til sønnen din?

Begge sitter i den fortsatt, bare med en bøy i knærne. Hun er 112 cm og han 104 cm. De har aldri klaget på det :) Eneste er vel at vogna blir litt slitt i kanten fordi de har føttene der.

Hvor lenge bruker en vogn da? Snuppen er 17 mnd og er ikke spesielt glad i vogna, godtar å sove i den i barnehagen liksom :P Det blir 2 år og 2 mnd mellom disse to.

Akkurat like mange mnd her!
Jeg har sett lenge på donkey. Vi bruker idag en babyjogger City elite til "storebror" for å gå litt tur her og der. Han digger det. Så tenker det er greit å ha en vogn hvor begge kan sitte i viss det trengs. Har også en simovogn, og skal få et søskenbrett til den vogna gratis, så da har vi det behovet også dekket :)

Akkurat like mange mnd her!
Jeg har sett lenge på donkey. Vi bruker idag en babyjogger City elite til "storebror" for å gå litt tur her og der. Han digger det. Så tenker det er greit å ha en vogn hvor begge kan sitte i viss det trengs. Har også en simovogn, og skal få et søskenbrett til den vogna gratis, så da har vi det behovet også dekket :)

Så gøy! Da er vi kanskje medlem av augustmamma gruppen også? :smiley-bounce015

Hva anser dere som en god pris på Bugaboo donkey? En realistisk pris :p

Vi kjøpte vår brukt for 7000,- med ståbrett, ekstra kalesjer og regntrekk, det var i 2018. Tror de brukte har kommet litt ned i pris nå, men ville kjøpt en som ikke er for slitt. Våre barn kommer til å slite ut den vi har!

Back
Topp