Søskenvogn

Havfruen

Andre møte med forumet
Er det flere her som trenger søskenvogn? Isåfall, hvilken vogn tenker dere på? Tenker litt på Bugaboo Donkey, noen erfaringer?
Her blir det 18 mnd mellom, så tenker det blir mest praktisk med søskenvogn

Ingen erfaring med vogna ... Blir 16 mnd mellom her,men avventer kjøp av søskenvogn siden det mest sannsynlig er for dårlig vær hær de første mnd etter fødsel:)

Ingen erfaring med vogna ... Blir 16 mnd mellom her,men avventer kjøp av søskenvogn siden det mest sannsynlig er for dårlig vær hær de første mnd etter fødsel:)

Det var en fornuftig tanke! Skal se om vi klarer å være så fornuftige, har gjerne en tendens til å hamstre inn alt vi tror vi trenger på forhånd før vi vet

Det var en fornuftig tanke! Skal se om vi klarer å være så fornuftige, har gjerne en tendens til å hamstre inn alt vi tror vi trenger på forhånd før vi vet
Ja det blir ofte handlet inn litt for mye bare for å være helgardert,meeeen jeg tviler på att det blir noen hast her i gården med akkorat søskenvogn:) da blir det biltur frem til større vogn er i hus:)

Hvis dere kan vente til vår/tidlig sommer med søskenvogn så kan jeg anbefale maclaren Xt trillen. Både pga brukervennlighet, kommer igjennom døråpninger og kan brukes lenge.

Vi kjøpte ståbrett på vogna vår i første omgang.

Vi har sett litt nå og tror vi ender på baby jogger select.

Tenker jeg ordner ståbrett, guttungen blir 2 ila. September, så blir det mye hjemme fra november av pga snø osv. Han foretrekker allerede å gå fremfor vogn, vogna blir bare brukt til soving. Om vi fortsatt trenger soving på dagen da så ser vi nok Ann med et alternativ :)

Back
Topp