Søskenvogn?

Duplodama

Elsker forumet
Septembergull'17
Når lille i magen kommer vil det være ca 2 år mellom ungene våre. Jeg går og vurderer om vi skal investere i søskenvogn eller ikke. Vi triller tur stort sett hver dag når vi har fri. Har noen av dere erfaring med søskenvogn? Er det nødvendig, eller blir det ikke brukt? Vi har en vanlig emmaljunga fra før :)

Ble søskenbrett på min eldste da han ble storebror 2,5 år :)
Funket det

Blir akkurat 2 år mellom her. Vi kjøper kun søskenbrett. Når vi er ute på tur går hun selv eller sitter i bæremeis som regel.

Lurer litt på det samme - mangler to veker på at det blir akkurat 2 år mellom mini og babyen. Tenker litt at i kvardagane så er eldste i bhg, i helgane kan eg evt ha babyen i bæresele evt mini i meis hvis vi er to som går i lag? Er usikker, må sjå sommaren litt an..

Mellom de to eldste er det to år, og vi fikk en søskentrille gratis. Denne ble brukt maks fem ganger, så jeg personlig hadde ikke behov for den. Nå ville eldste helst gå selv her da, så det blir kanskje litt annerledes om storesøsken er vant til å trille mye tirer

Har vurdert dette med søskenvogn her også. Blir 1 og 11 mnd mellom våre og eldste er allerede veldig glad i å gå. Men siden han sover i vogn i barnehagen så må vi jo ha ny vogn uansett når lille kommer. Vi kjøpte derfor en billig brukt søskenvogn på Finn som han kan sove i i barnehagen også tar mini over den vognen han bruker nå. Da har vi mulighet til å bruke søskenvognene ved de anledning er det skulle bli aktuelt (i noen settinger er det jo veldig praktisk å ha begge i vogn samtidig) også har vi et søskenbrett til hverdagsbehov :-)

21 mnd mellom mine :) kommer til å bruke bæresjal eller sele til en av dem. Syns tvillingvognene fort blir tunge eller "ujevne". Ikke at jeg har testet så mange :)

Back
Topp