Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Null erfaring, men bugaboo donkey er jo såå fin [emoji7]
Hvordan er den å løpe med i skogen?Vi har denne http://www.babyjogger.com/product/city-select/ Er veldig fornøyd med den, men hadde vi hatt råd hadde vi kjøpt bugaboo donkey
Nei si det, sånt driver ikke jeg med! [emoji23] Vi bruker bæretøy i skogenHvordan er den å løpe med i skogen?
haha jeg er redd hjulene blir litt små til terrenget. men jeg likte godt at den ikke går i bredden men i lengden! Har du testa den med bag + sportsdel?Nei si det, sånt driver ikke jeg med! [emoji23] Vi bruker bæretøy i skogen
Ja, det gikk veldig fint! Men den basseten jeg brukte er veldig kort og liten. Man kan kjøpe en deluxe utgave som er større, og babyen min har alltid vært stor [emoji85] Måtte gå over til sittedel litt tidlig (5 mnd tror jeg) fordi han var for stor til dypdelen.haha jeg er redd hjulene blir litt små til terrenget. men jeg likte godt at den ikke går i bredden men i lengden! Har du testa den med bag + sportsdel?
Ja, det gikk veldig fint! Men den basseten jeg brukte er veldig kort og liten. Man kan kjøpe en deluxe utgave som er større, og babyen min har alltid vært stor [emoji85] Måtte gå over til sittedel litt tidlig (5 mnd tror jeg) fordi han var for stor til dypdelen.
Ikke noe problem i det hele tatt!Okay! Takk for at du gidder å svare på alle disse spørsmålene
Om de har utstilt i butikk så får du sikkert lov å prøve den i bilenVi er også på utkikk etter søskenvogn. Men det blir nok en bugaboo donkey. Spørsmålet nå er bare om vi skal kjøpe ny eller brukt, og ikke minst om den går inn i bilen
Om de har utstilt i butikk så får du sikkert lov å prøve den i bilen
Det skjønner jeg. Men ja, det er dyrt å gå på bugaboo- smell! [emoji14]Ja, må nesten dra å sjekke. Syns det er litt styr, så ville egentlig bare bestille på nett... Men må prøve først. Alt for dyrt å ikke sjekke