Søskenvogn

Petrichor

Elsker forumet
Marslykke 2016
Hei! Er det noen her som har erfaringer med søskenvogn? Vi er på utkikk etter en god vogn, men skulle gjerne hatt noen tips og triks på veien. På forhånd takk for at du deler din erfaring. Gjerne med bilde!
 
Null erfaring, men bugaboo donkey er jo såå fin [emoji7]
 
Null erfaring, men bugaboo donkey er jo såå fin [emoji7]

Ja den er lekker, men mannen er veldig høy og det ser så rart ut når han går med Bugaboo vognene :( Så kan vil ikke ha en slik.
 
Nei si det, sånt driver ikke jeg med! [emoji23] Vi bruker bæretøy i skogen :)
haha :rolleyes: jeg er redd hjulene blir litt små til terrenget. men jeg likte godt at den ikke går i bredden men i lengden! Har du testa den med bag + sportsdel?
 
haha :rolleyes: jeg er redd hjulene blir litt små til terrenget. men jeg likte godt at den ikke går i bredden men i lengden! Har du testa den med bag + sportsdel?
Ja, det gikk veldig fint! Men den basseten jeg brukte er veldig kort og liten. Man kan kjøpe en deluxe utgave som er større, og babyen min har alltid vært stor [emoji85] Måtte gå over til sittedel litt tidlig (5 mnd tror jeg) fordi han var for stor til dypdelen.
 
Ja, det gikk veldig fint! Men den basseten jeg brukte er veldig kort og liten. Man kan kjøpe en deluxe utgave som er større, og babyen min har alltid vært stor [emoji85] Måtte gå over til sittedel litt tidlig (5 mnd tror jeg) fordi han var for stor til dypdelen.

Okay! :) Takk for at du gidder å svare på alle disse spørsmålene :D
 
Vi er også på utkikk etter søskenvogn. Men det blir nok en bugaboo donkey. Spørsmålet nå er bare om vi skal kjøpe ny eller brukt, og ikke minst om den går inn i bilen :rolleyes:
 
Vi er også på utkikk etter søskenvogn. Men det blir nok en bugaboo donkey. Spørsmålet nå er bare om vi skal kjøpe ny eller brukt, og ikke minst om den går inn i bilen :rolleyes:
Om de har utstilt i butikk så får du sikkert lov å prøve den i bilen :)
 
Ja, må nesten dra å sjekke. Syns det er litt styr, så ville egentlig bare bestille på nett... Men må prøve først. Alt for dyrt å ikke sjekke :rolleyes:
Det skjønner jeg. Men ja, det er dyrt å gå på bugaboo- smell! [emoji14]
 
Back
Topp