Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker da jeg tenkte bære en del i sjal/sele og kanskje bare ha en i vogn, men allikevel kan det være smidigvi har emmaljunga fra før og fått tips om å bare kjøpe chassit til double viking da bakdel og sportsdelene vi har passer til denne. Så tror det blir det
![]()
Er veldig usikker selv, tulla mi blir 1 år og 9 mnd når nr 2 kommer. Vi bruker jo fortsatt mye vogn med henne nå, men er ikke så lett å si. Tror kanskje det blir noe billig fra finn.no for oss ogsåUsikker jeg og. Storesøster rekker akkurat å bli 2 før babyen kommer, men hun er ikke noe vognbarn. Vil gå selv.. Om det blir søskenvogn blir det noe billig fra finn.no til en 500-lapp eller noe. Orker ikke bruke mye penger på noe som kanskje bare blir stående i boden.. Eneste kriteriet er full liggestilling så kan jeg bruke en softbag vi har fra før![]()
Ja, veldig vanskelig å vite omUsikker, mini er 1år og 10mnd når lille kommer så er usikker på behovet. Hele sommeren kommer vi til å være på hytten, og der funker ikke vogn. Så blir ikke aktuelt før til høsten i så fall...