Søskenvogn

Mija82

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Dere som har barn fra før, skal dere ha/har dere søskenvogn? Noen gode tips til en bra vogn? :)

Usikker da jeg tenkte bære en del i sjal/sele og kanskje bare ha en i vogn, men allikevel kan det være smidig :) vi har emmaljunga fra før og fått tips om å bare kjøpe chassit til double viking da bagdel og sportsdelene vi har passer til denne. Så tror det blir det :D

Last edited:
Usikker jeg og. Storesøster rekker akkurat å bli 2 før babyen kommer, men hun er ikke noe vognbarn. Vil gå selv.. Om det blir søskenvogn blir det noe billig fra finn.no til en 500-lapp eller noe. Orker ikke bruke mye penger på noe som kanskje bare blir stående i boden.. Eneste kriteriet er full liggestilling så kan jeg bruke en softbag vi har fra før :)

Usikker da jeg tenkte bære en del i sjal/sele og kanskje bare ha en i vogn, men allikevel kan det være smidig :) vi har emmaljunga fra før og fått tips om å bare kjøpe chassit til double viking da bakdel og sportsdelene vi har passer til denne. Så tror det blir det :D
Usikker jeg og. Storesøster rekker akkurat å bli 2 før babyen kommer, men hun er ikke noe vognbarn. Vil gå selv.. Om det blir søskenvogn blir det noe billig fra finn.no til en 500-lapp eller noe. Orker ikke bruke mye penger på noe som kanskje bare blir stående i boden.. Eneste kriteriet er full liggestilling så kan jeg bruke en softbag vi har fra før :)
Er veldig usikker selv, tulla mi blir 1 år og 9 mnd når nr 2 kommer. Vi bruker jo fortsatt mye vogn med henne nå, men er ikke så lett å si. Tror kanskje det blir noe billig fra finn.no for oss også :)

Usikker, mini er 1år og 10mnd når lille kommer så er usikker på behovet. Hele sommeren kommer vi til å være på hytten, og der funker ikke vogn. Så blir ikke aktuelt før til høsten i så fall...

Usikker, mini er 1år og 10mnd når lille kommer så er usikker på behovet. Hele sommeren kommer vi til å være på hytten, og der funker ikke vogn. Så blir ikke aktuelt før til høsten i så fall...
Ja, veldig vanskelig å vite om
man trenger eller ikke :o

Storesøster blir 2 år og 4 mnd til mini kommer. Har ikke tenkt til å kjøpe søskenvogn. Har nesten ikke brukt vogn siden august. Vi går til bhg hver dag :) tenkte eventuelt å kjøpe søskenbrett;)

Jag har Emmaljunga super viking. Köper en sösken adapter så kan de brukes til begge. Hun sover i vogn hver dag, og enkelt at ha med hvis vi går til butikken osv.

Storesöster blir 2 år og 1 mnd når bebis kommer :)

Her er behovet for det stort. Mi jente blir 2,5 år når babyen melder sin ankomst. Er veldig glad i å sitte i vogn og følge med. Koser seg veldig, det å gå kan ta flere timer om hun skulle bestemme seg for noe andre veier. Går nok for emmaljunga Dobbel.

Endte opp med å kjøpe ei brukt søskenvogn til 500 kr så får lillesøster ligge i softbagen vi har fra før. Vet ikke om den blir brukt noe, men godt å ha de helgene pappaen jobber og jeg er alene med begge ungene. Får alltids solgt den videre for et par hundrelapper :)

Back
Topp