Søskenvogn?

JGJ

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på hvis det er noen som Jar erfaringer med søskenvogner? Er ikke helt sikker på vi trenger det men da førstemann kommer være 2 år og 2 månader når den nye kommer kan det hende. Noen som har erfaringer å dele?
 
Vi kommer til å kjøpe bugaboo donkey om vi ser behovet for søskenvogn :)
 
Følger denne! Eldste blir ett år og ni mnd når knøttet blir født, så jeg tror vi vil trenge søskenvogn :)
 
Kan jeg spørre om hvorfor det blir akkurat den?
Vi har buffalo til eldstemann. Og elsker den. De tre hovedgrunnene til at vi kommer til å kjøpe den er at 1) sittedelene kan snus og være begge veier, barna kan evt sitte mot hverandre om de vil. Og aller viktigst at de kan være vendt mot deg selv om de er kommet over i sportsdel. 2) kalesjen er fantastisk! Elsker beskyttelsen for solen den gir. 3) at den kan gjøres om til enkeltvogn når f.eks eldstemann er i barnehagen. Da er vognen tilnærmet like bred som en "vanlig" vogn, med en liten "handlekurv" på siden. Pluss mye annet kjekt med den! Så lett å manøvrere f.eks :) Kan bytte tekstilsett om en ønsker.
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Det høres ju veldig bra ut Baby.H, takk så mye for det svaret. Veldig lurt at den kan gjøres om til singelvogn, da jeg ikke trur førstemann kommer til å ha bruk for vogn så veldig lenge i den tiden, men deilig å kunne sette han der når man trenger ha kontroll ;) Den må absolutt sjekkes ut! :D
 
Har lyst å kjøpe en bugaboo donkey, så får se om jeg vil prioritere så mye penger til vogn :p om jeg starter å spare nå, så kanskje :p
 
Vi har buffalo til eldstemann. Og elsker den. De tre hovedgrunnene til at vi kommer til å kjøpe den er at 1) sittedelene kan snus og være begge veier, barna kan evt sitte mot hverandre om de vil. Og aller viktigst at de kan være vendt mot deg selv om de er kommet over i sportsdel. 2) kalesjen er fantastisk! Elsker beskyttelsen for solen den gir. 3) at den kan gjøres om til enkeltvogn når f.eks eldstemann er i barnehagen. Da er vognen tilnærmet like bred som en "vanlig" vogn, med en liten "handlekurv" på siden. Pluss mye annet kjekt med den! Så lett å manøvrere f.eks :) Kan bytte tekstilsett om en ønsker.
Den vogna har jeg sett, men skjønte ikke at søskenvogna og vogna med handlekurven var den samme :p vi har hatt bugaboo til ettåringen nå, og elsker den! Kanskje det blir en bugaboo til :)
 
Hvordan vurderer dere om dere har behov holdt jeg på å Si? Junior blir 2 år 1 mnd eller lillegull kommer. Har tenkt på søskenbrett til nå. Hva mener dere?
 
Her blir storebror 1,5 år bare når minste kommer. Vi har vel egentlig planlagt å ikke ha søskenvogn. Heller ha to vogner. Men det blir kanskje tungvindt. Tror hvertfall vi drøyer og ser om det er behov for det.
 
Jeg har tenkt at det er et lite stykke til BHG, men at det hadde vært greit med søskenvogn på den strekningen :) eldste blir ett år og ni mnd i slutten av juni.
 
Hvordan vurderer dere om dere har behov holdt jeg på å Si? Junior blir 2 år 1 mnd eller lillegull kommer. Har tenkt på søskenbrett til nå. Hva mener dere?

Det er det jeg også tenkt på egentlig, da jeg ser at interesse for vogn ikke er det største allerede nå, han vil helst gå selv. Det er kanskje mest for sin egen skyll, at man ska kunne sette han oppi for å slippe løpe etter han hele tiden, haha :') men kan ju hende det holder med ett ståbrett altså, finnes ju til og med en type ståbrett med en liten stol på :)
 
Vi kjøper en TFK søskenvogn brukt av ei venninne :) Vil ikke bruke mange tusen kr når den mest sannsynlig ikke vil bli brukt mer enn til og fra bhg samt noen turer. Samtidig vil storesøster være 2år og 3mnd, og hun elsker å gå selv allerede :) Har den i bakhånd så om søsteren vil være litt "liten" skal hun få lov til det :happy:
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Hvordan vurderer dere om dere har behov holdt jeg på å Si? Junior blir 2 år 1 mnd eller lillegull kommer. Har tenkt på søskenbrett til nå. Hva mener dere?

Tenker lange turer, ute på trilletur eller evt på shopping, så kan det jo være veldig greit med søskenvogn.
Kjøp en brukt, så ser du at behovet ikke er der, så får du lett solgt den for like mye du kjøpte den for :) det er planen her :) snuppa er 2 år og 4 mnd når mini(evt) kommer, å vi går mye turer langs grusveg, da blir søskenbrett litt mye ball :p
 
Føler at det er litt tidlig å tenke på vogn, men ble revet med og har allerede bestemt meg for en bugaboo donkey:joyful:
Men her blir ingenting kjøpt før om leeeeeeenge.
 
Back
Topp