Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kommer til å kjøpe bugaboo donkey om vi ser behovet for søskenvogn
Vi har buffalo til eldstemann. Og elsker den. De tre hovedgrunnene til at vi kommer til å kjøpe den er at 1) sittedelene kan snus og være begge veier, barna kan evt sitte mot hverandre om de vil. Og aller viktigst at de kan være vendt mot deg selv om de er kommet over i sportsdel. 2) kalesjen er fantastisk! Elsker beskyttelsen for solen den gir. 3) at den kan gjøres om til enkeltvogn når f.eks eldstemann er i barnehagen. Da er vognen tilnærmet like bred som en "vanlig" vogn, med en liten "handlekurv" på siden. Pluss mye annet kjekt med den! Så lett å manøvrere f.eks Kan bytte tekstilsett om en ønsker.Kan jeg spørre om hvorfor det blir akkurat den?
Den vogna har jeg sett, men skjønte ikke at søskenvogna og vogna med handlekurven var den samme vi har hatt bugaboo til ettåringen nå, og elsker den! Kanskje det blir en bugaboo tilVi har buffalo til eldstemann. Og elsker den. De tre hovedgrunnene til at vi kommer til å kjøpe den er at 1) sittedelene kan snus og være begge veier, barna kan evt sitte mot hverandre om de vil. Og aller viktigst at de kan være vendt mot deg selv om de er kommet over i sportsdel. 2) kalesjen er fantastisk! Elsker beskyttelsen for solen den gir. 3) at den kan gjøres om til enkeltvogn når f.eks eldstemann er i barnehagen. Da er vognen tilnærmet like bred som en "vanlig" vogn, med en liten "handlekurv" på siden. Pluss mye annet kjekt med den! Så lett å manøvrere f.eks Kan bytte tekstilsett om en ønsker.
Hvordan vurderer dere om dere har behov holdt jeg på å Si? Junior blir 2 år 1 mnd eller lillegull kommer. Har tenkt på søskenbrett til nå. Hva mener dere?
Hvordan vurderer dere om dere har behov holdt jeg på å Si? Junior blir 2 år 1 mnd eller lillegull kommer. Har tenkt på søskenbrett til nå. Hva mener dere?