Søskenvogn

Tussi_lussi

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Snøkrystallene2021❄️
Noen som har erfaring med søskenvogn? Tenker dere å ha to vogner? For når eldstemann er i bhg er det jo greit med en enkel vogn. Har en bugaboo buffalo nå å har vurdert donkey. Er så usikker om jeg bare skal beholde buffaloen og heller kjøpe en billigere søsken vogn med bare sportsdel på. Syns det er litt fælt å bytte ut den dyre buffaloen med en enda dyrere donkey.
Hva tenker dere som trenger søskenvogn å gjøre?

Vet ikke om vi kommer til å trenge søskenvogn. Storesøster rekker akkurat å bli 2 år, men hun har ikke tid til å sitte i vogn nå og ser ikke for meg hun har noe bedre tid om et halvår :p om jeg ser vi trenger en så kommer jeg bare til å kjøpe en billig brukt en på finn.no. Men vi har tenkt på å skaffe oss nordic cab og da kan vi kanskje bare bruke den som søskenvogn ved behov. Får se ;)

Kan jo føye til at vi har en emmaljunga, en babyjogger City mini pluss ei eldre brio vogn i barnehagen så tror vognbehovet ellers er dekt :p

Hehe, da har du noen vogner å velge i ;) vi har bare en. Nordic cab virker jo veldig greit, men vet ikke hvordan den er å ha me i bil? Kan den slåes sammen som en vogn? Gutten vår blir 1 1/2år når han blir storebror, så vi må ha en søskenvogn. Tror nesten vi må ha ny bil også ;)

Hehe, da har du noen vogner å velge i ;) vi har bare en. Nordic cab virker jo veldig greit, men vet ikke hvordan den er å ha me i bil? Kan den slåes sammen som en vogn? Gutten vår blir 1 1/2år når han blir storebror, så vi må ha en søskenvogn. Tror nesten vi må ha ny bil også ;)

Jeg tror nesten vi også må ha ny bil :( må prøve først, men fikk ikke en annen dobbeltvogn jeg lånte inn i bilen med lukket dør!

Vurderer også donkey da det er 1år og 5-6 mnd mellom barna :)

Nordic cab kan iallefall slås sammen så den får plass i bil, men hvor enkelt og praktisk det er har jeg ikke satt meg inn i enda.. Hehe, om babyen hadde kommet nå hadde det fremdeles vært veldig usikkert om vi hadde trengt søskenvogn. Hun blir kjempesur av å sitte i vogn, godtar den kun til soving. Hentet søskenbrett hos naboen i går så kan jo begynne å øve på det nå da ;)

Vi har vært og prøvekjørt donkey mens vi var på senteret idag og jeg er ennå mer forelska! Eneste som bekymrer meg er hvor lenge den holder til storebror... Har en lang gutt så han nærmer seg jo toppen allerede... Noen som har erfaring med hvor lenge sittedelen varer? :)

Blir forøvrig 18 mnd mellom barna og vi triller masse, både til og fra bhg og på tur så vil ha søskenvogn :)

Back
Topp