Noen som vil dele erfaringer om søskenvogner, og hvilke type/merke som er best? Vi har ikke bestemt oss for om vi trenger det, men kan jo absolutt se fordeler med å ha det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg og mannen og sett litt på de siste dagene! Søskenbarnet mitt gikk for denne, etter å ha fått sett og prøvd litt så er vi litt sugen på den altså! Prisen derimot er ikke like kul!Har hørt mye bra om Bugaboo Donkey, så er ganske sikker på at vi kommer til å ende opp med denMest pga den kan gjøres om til enkeltvogn + at den tar veldig liten plass i bilen
Vi har stort bagasjerom da, så har ikke så veldig mye å si. Men om vi skal storhandle og sånt, og reise på ferie så virker det veldig praktisk
Gutten vår kommer til å være rundt 12 mnd når han blir storebror, så tror vi får mye brukt for den.
VeitDen har jeg og mannen og sett litt på de siste dagene! Søskenbarnet mitt gikk for denne, etter å ha fått sett og prøvd litt så er vi litt sugen på den altså! Prisen derimot er ikke like kul!