Søskenvogn

Nethecéline

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Noen som vil dele erfaringer om søskenvogner, og hvilke type/merke som er best? Vi har ikke bestemt oss for om vi trenger det, men kan jo absolutt se fordeler med å ha det.

Har hørt mye bra om Bugaboo Donkey, så er ganske sikker på at vi kommer til å ende opp med den :) Mest pga den kan gjøres om til enkeltvogn + at den tar veldig liten plass i bilen :D Vi har stort bagasjerom da, så har ikke så veldig mye å si. Men om vi skal storhandle og sånt, og reise på ferie så virker det veldig praktisk :) Gutten vår kommer til å være rundt 12 mnd når han blir storebror, så tror vi får mye brukt for den.

Har hørt mye bra om Bugaboo Donkey, så er ganske sikker på at vi kommer til å ende opp med den :) Mest pga den kan gjøres om til enkeltvogn + at den tar veldig liten plass i bilen :D Vi har stort bagasjerom da, så har ikke så veldig mye å si. Men om vi skal storhandle og sånt, og reise på ferie så virker det veldig praktisk :) Gutten vår kommer til å være rundt 12 mnd når han blir storebror, så tror vi får mye brukt for den.
Den har jeg og mannen og sett litt på de siste dagene! Søskenbarnet mitt gikk for denne, etter å ha fått sett og prøvd litt så er vi litt sugen på den altså! Prisen derimot er ikke like kul!

Den har jeg og mannen og sett litt på de siste dagene! Søskenbarnet mitt gikk for denne, etter å ha fått sett og prøvd litt så er vi litt sugen på den altså! Prisen derimot er ikke like kul!
Veit :( Den koster "bare" 12 500 i Sverige da. Vet ikke hva det utgjør i norske kroner. Men virker jo billigere xD

Om man kjøper i Norge til 15 000kr så virker det som om man får solgt den til høy pris på bruktmarkedet.

Noen med erfaring med babyjogger city mini GT double? Vi har city elite i singelvogn og er kjempefornøyd med den...

Jeg har bugaboo donkey og det er en god vogn. Eneste jeg ikke liker er att jeg ikke synes barna har noe god sovestilling i sportsdelen.. Derfor hadde jeg vurdert en annen vogn om det er meningen att storesøsken/nye barnet (etter 6 mnd) skal sove i vogna.

Jeg har hatt MB duet. Kjempefornøyd. Har 2,5 år mellom mine og hadde denne i tillegg til hovedvogn og stårbrett. God plass brukte denne siste gang i dyreparken og da var eldste 5 år og kunne fint sitte i vognen.
Den er smal (like smal over hjulene som MB singlevognen) blir flat og tar liten plass i bilen. Svært god og kjøre.

Back
Topp