Har ikke link, men den heter x-trailHvilken har dere kjøpt? Har du link?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke link, men den heter x-trailHvilken har dere kjøpt? Har du link?![]()
Neimen om jeg vet! Men vet man får phil & teds rundtforbi iallfall.Minnet meg om baby jogger city select! Får man tak i den i Norge?
Var inne å så på den vogna, men har noen spm som jeg ikke fant svar på på nettsiden. Kan ryggen legges helt ned slik at bagen til babyen ligger helt flatt? Og likte ikke at babyen må vende fra oss siden sittedelen ikke kan snus. Nå lå den ute til 1500 for vogna og 400 for bagen. Den så veldig god ut til å trille, og så ut til å være grei plass i den da.Vi har kjøpt oss en fra babybanden, kostet 1500 kr totalt med bag til baby ogsåønsker ikke å legge så mye I søskenvogn egentlig, for er jo begrenset hvor mye det blir brukt når eldste er I barnehagen
hun er ca 22 mnd når baby kommer
Den kan nok legges helt flatt ja, eller så kan de jo ikke selge den med bag. Jeg tenker att barna har godt av å ikke se oss til alle tider, og kunne være trygge I vogna uten å se foreldrene sine. Vi snudde snupp når hu var 4 mnd. Aldri Vært noe problem, de sover jo stort sett uansett. Og når de skal sitte så vil mange av de gjerne se fremoverVar inne å så på den vogna, men har noen spm som jeg ikke fant svar på på nettsiden. Kan ryggen legges helt ned slik at bagen til babyen ligger helt flatt? Og likte ikke at babyen må vende fra oss siden sittedelen ikke kan snus. Nå lå den ute til 1500 for vogna og 400 for bagen. Den så veldig god ut til å trille, og så ut til å være grei plass i den da.
Ja, var den jeg lurte påNeimen om jeg vet! Men vet man får phil & teds rundtforbi iallfall.