Søskenvogn

Fride

Forumet er livet
*MIA*
Novemberlykke 2015
Hei er det flere som titter etter søskenvogn? Eller kanskje har hatt tidligere og har noen anbefalinger?

Jeg skal ha søskenvogn! Her blir det kun 21 mnd mellom ungene så jeg kan ikke forlange at storebror skal gå overalt :D så jeg tror det blir TFK søskenvogn!:)

Her blir det litt under 18 mnd hvis denne kommer til termin :)

Vi har tfk joggster twist nå, veldig fornøyd med den så duo er absolutt en jeg skal sjekke ut ja :D

Det var tett mellom dei eldste, så eg brukte søskevogna mykje. Dersom du trur du kjem til å bruke den mykje, ville eg invistert i ei god ei. Mi var tung, så angra på at den ikkje var lettare (men kom jo i bedre form).

Her blir det litt under 18 mnd hvis denne kommer til termin :)

Vi har tfk joggster twist nå, veldig fornøyd med den så duo er absolutt en jeg skal sjekke ut ja :D
Ja vi har også TFK joggster twist nå :) kunne ikke vært mer fornøyd, så jeg kommer til å fortsette med den vogna ;)

Det var tett mellom dei eldste, så eg brukte søskevogna mykje. Dersom du trur du kjem til å bruke den mykje, ville eg invistert i ei god ei. Mi var tung, så angra på at den ikkje var lettare (men kom jo i bedre form).

Hvilken hadde dere? :)

Har du vært og prøvekjørt? :)

Har faktisk allerede kjøpt chassiet :-p kjøpte det sist jeg var gravid (men hadde en MA), kjøpte det av babybutikken til en veldig bra pris da den var litt brukt :-) så nå trenger vi bare to sittedeler nå (tenker å bruke voksipose med bæreplate i den tiden man bruker bag) ^^
Men var å testa i går og virker som ei veldig god vogn :-) men skjønner meg ikke helt på de der svingehjulene så er gla for at de kan festes! :-)

Back
Topp