søskenvogn

Bkno0512762

Andre møte med forumet
Ja, det store spørsmålet hvilken vogn bør jeg kjøpe? Har en ett åring i hus, og venter neste i februar. Vil ha en vogn som ikke tar så stor plass, lett å slå sammen til bilen, lufthjul, viktig at barnet kan vendes fra og mot deg. Ettåringen liker å titte fremover. Har sett litt på 2me søskenvogn, kanskje litt tung, men bra pris. Bumbleride virker veldig bra, men litt dyrere enn jeg hadde tenkt. Forslag? Erfaringer? Vil ha vogn hvor setene er ved siden av hverandre. Det er jo så mange å velge mellom.

Emmaljunga dobbel viking 2015 modell hvor du kan velge å ha lufthjul.
Her sitter de ved siden av hverandre, skrittstropp på sportsdelen, valgfritt hvilken vei dem sitter, kan sette opp ryggen i baggen under madrassen. Du kan velge farge på kallesjen, god størrelse på kurvene under hver del, går inn standard ytterdører, plass i baggasjen på ford Mondeo stv, meget digg å trille.

Personlig ville jeg nok godt for emmaljunga double viking. Vurderer to tette nå og da har jeg allerede tenkt på den vogna.

Følger denne:). Får selv to med 18mnd mellomrom og tenker at det er praktisk med tvillingvogn. Kikka litt på bugaboo donkey som jeg syns er veldig fin og praktisk, men den er jo så dyr både ny og brukt.

Ja, emmaljunga så kjempe bra ut:) ,,men så er den litt dyrere enn hva jeg hadde tenkt.. Da blir det isåfall Bumbleride Indie twin. Litt rimeligere. Bungaboo har vi blitt vist og er en kjempe praktisk søskenvogn, men alt alt for dyr. Er nok kanskje litt mer interessert å høre om erfaringer med billig merkene?

Ja, emmaljunga så kjempe bra ut:) ,,men så er den litt dyrere enn hva jeg hadde tenkt.. Da blir det isåfall Bumbleride Indie twin. Litt rimeligere. Bungaboo har vi blitt vist og er en kjempe praktisk søskenvogn, men alt alt for dyr. Er nok kanskje litt mer interessert å høre om erfaringer med billig merkene?
Men da oppfyller ikke det kravet ditt om at du ønsker valgfri sittevei/lufthjul....

Last edited:
Det har du rett i, ser det nå. Hmm ja spennende å se hva vi velger til slutt, men må jo bestemme oss snart.
Til nå er det bare bugaboo donkey og emmaljunga dobbel viking air som kan sitte valgfri vei og har lufthjul. Donkey er svindyr, selv brukte er knalldyre. Viking er jo egentlig en veldig rimelig variant. En annen ting jeg liker med den er at det ikke er sånn stropp til å regulere ryggen, så ungen kan sitte i 90 grader og det er tre hakk og velge mellom.

[UOTE="Huleboer!, post: 18544100, member: 83937"]Til nå er det bare bugaboo donkey og emmaljunga dobbel viking air som kan sitte valgfri vei og har lufthjul. Donkey er svindyr, selv brukte er knalldyre. Viking er jo egentlig en veldig rimelig variant. En annen ting jeg liker med den er at det ikke er sånn stropp til å regulere ryggen, så ungen kan sitte i 90 grader og det er tre hakk og velge mellom.[/QUOTE]
2ME søskenvogn los Angeles oppfyller også ønske mitt, kan sitte valgfri vei og har lufthjul. Men den er tung, og tar større plass en Emma og donkey. Men igjen et veldig rimelig alternativ...

Aha, den har jeg aldri lest noe om. Hva koster den? Hvor bor du?

Aha, den har jeg aldri lest noe om. Hva koster den? Hvor bor du?

Vognen er nå billigst på jollyroom 4000,- men det er uten hardbag. Hardbag må jeg ha, og kan ikke finne at de selger den separat der. Men har jo ikke helt bestemt meg enda, vil også gjerne prøve vogna før jeg bestiller. Tenker vel at det blir litt salg etter nyttår så vi får ta oss en runde da :) vi bor rett utenfor Oslo i Hakadal. Enn du?

Vognen er nå billigst på jollyroom 4000,- men det er uten hardbag. Hardbag må jeg ha, og kan ikke finne at de selger den separat der. Men har jo ikke helt bestemt meg enda, vil også gjerne prøve vogna før jeg bestiller. Tenker vel at det blir litt salg etter nyttår så vi får ta oss en runde da :) vi bor rett utenfor Oslo i Hakadal. Enn du?
Jeg hadde carena først, og den kvittet jeg meg fort med. Babyen var bare 1 mnd og hun hadde ikke plass i bagen. Gikk over til mountain buggy duo og brukte bagen til hun var nesten 5 mnd :)

Har veldig god erfaring med bumleride som singelvogn, så jeg ville valgt dette merket. Hvis du ønsker en rimelig modell med vendbare sittedeler, så finnes det en lett vogn fra basson. Den har muligheter for lufthjul. Se også finn.no. Lykke til:)

Har tvillinger og Bumbleride Indie twin! Kun gode ting å si om den! Du kan ikke velge sitteretning dog men den er super lett å trille på all sladd terreng, smal og lett. Tar liten plass sammenlagt også. Anbefaler den!

Bor i Østfold. Husk at du får emmaljunga på kattis babyshop i Strømstad litt billigere. Selve prisen er den samme, men du får kursen og en stelleveske med på kjøpet og den koster jo en tusenlapp... Også får du 10% på valgfritt kjøp her hjemme på babyshop når du melder deg i Club babyshop...

Har tvillinger og Bumbleride Indie twin! Kun gode ting å si om den! Du kan ikke velge sitteretning dog men den er super lett å trille på all sladd terreng, smal og lett. Tar liten plass sammenlagt også. Anbefaler den!

Liker denne vognen godt, men ja da blir det ikke sitteretning begge veier. Er nok mer viktig i vår hverdag at vognen er enkel å slå sammen, ikke tar så stor plass og lett. Lurte på om du kan ha hardbagen mot deg med denne vognen? Greit at sittedelene må være fremover, men hardbagen vil jeg gjerne ha mot meg.

Liker denne vognen godt, men ja da blir det ikke sitteretning begge veier. Er nok mer viktig i vår hverdag at vognen er enkel å slå sammen, ikke tar så stor plass og lett. Lurte på om du kan ha hardbagen mot deg med denne vognen? Greit at sittedelene må være fremover, men hardbagen vil jeg gjerne ha mot meg.

Hardbaggene er vendt med åpningen mot deg ja, slik som vanlig:)

Back
Topp