Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter de i "tog", eller er det ene setet under det andre?Vi har babyjogger city select og jeg elsker den!
Liten, nett, enkel å slå sammen, god å kjøre, ikke breere enn en vanlig vogn. Du slipper å lure på om du kommer inn steder, for ungene sitter på rekke og ikke ved sidenav hverandre. Kan variere stillingene masse. Veldig, veldig, veldig fornøyd. 22 mnd mellom mine, så har en i sportsdel (den er vendbar) og en i bag.
Hvor kjøper man denne?Jeg har koolstra sin og er kjempe fornøyd med den
Det er en smal/liten modell da, men det er en av tingene jeg liker med den
Den har separate sitte deler så hver side har egen rygg og kalesj.
Når bagdelen er på er den vendt slik at du ser babyen, men sittedelene er motsatt.
Den er kjempe god og lett å trille, og tar liten plass i bilen.
Det er høydeforskjell,men de er jo forsåvidt i tog.Sitter de i "tog", eller er det ene setet under det andre?
Eldste vil ikke sitte ved siden av så h*n ser babyen altså?
Har ikke tenkt over dette med å komme inn steder, men det er jo kanskje noe å tenke på ja... Takk for tips!![]()
Hvor kjøper man denne?
Hvordan er bagen? Vokser de fort ut av den? Eller er den romslig?Det er høydeforskjell,men de er jo forsåvidt i tog.
Kan ha setet til store mot babybagen, da ser h*n. Eller mot deg. Vi veksler på, men jeg ville ha vendbar sportsdel slik at ungene kan være vendt mot meg, og det kan de ikke på så mange.
Bagen er liten, men det går fint her. Har vognpose oppi. Det er vel lengden som vil bli problemet hos oss tror jeg.Hvordan er bagen? Vokser de fort ut av den? Eller er den romslig?
Det fins en ny bag, men litt usikker om den kan brukes på denne vogna.Bagen er liten, men det går fint her. Har vognpose oppi. Det er vel lengden som vil bli problemet hos oss tror jeg.