Søskenvogn?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som kan anbefale en god søskenvogn?
Litt under 2 år mellom barna.

Kriterier:
- Vil helst kunne ha barna mot meg.
- Vil helst ha to kalesjer, ikke en sammenhengende
- Må få plass i bil
- Være god å trille

Jeg har koolstra sin og er kjempe fornøyd med den :)
Det er en smal/liten modell da, men det er en av tingene jeg liker med den :)
Den har separate sitte deler så hver side har egen rygg og kalesj.
Når bagdelen er på er den vendt slik at du ser babyen, men sittedelene er motsatt.
Den er kjempe god og lett å trille, og tar liten plass i bilen.

Vi har babyjogger city select og jeg elsker den!
Liten, nett, enkel å slå sammen, god å kjøre, ikke breere enn en vanlig vogn. Du slipper å lure på om du kommer inn steder, for ungene sitter på rekke og ikke ved sidenav hverandre. Kan variere stillingene masse. Veldig, veldig, veldig fornøyd. 22 mnd mellom mine, så har en i sportsdel (den er vendbar) og en i bag.

Vi har babyjogger city select og jeg elsker den!
Liten, nett, enkel å slå sammen, god å kjøre, ikke breere enn en vanlig vogn. Du slipper å lure på om du kommer inn steder, for ungene sitter på rekke og ikke ved sidenav hverandre. Kan variere stillingene masse. Veldig, veldig, veldig fornøyd. 22 mnd mellom mine, så har en i sportsdel (den er vendbar) og en i bag.
Sitter de i "tog", eller er det ene setet under det andre?
Eldste vil ikke sitte ved siden av så h*n ser babyen altså?
Har ikke tenkt over dette med å komme inn steder, men det er jo kanskje noe å tenke på ja... Takk for tips! :-)

Jeg har koolstra sin og er kjempe fornøyd med den :)
Det er en smal/liten modell da, men det er en av tingene jeg liker med den :)
Den har separate sitte deler så hver side har egen rygg og kalesj.
Når bagdelen er på er den vendt slik at du ser babyen, men sittedelene er motsatt.
Den er kjempe god og lett å trille, og tar liten plass i bilen.
Hvor kjøper man denne?

Sitter de i "tog", eller er det ene setet under det andre?
Eldste vil ikke sitte ved siden av så h*n ser babyen altså?
Har ikke tenkt over dette med å komme inn steder, men det er jo kanskje noe å tenke på ja... Takk for tips! :)
Det er høydeforskjell,men de er jo forsåvidt i tog.
Kan ha setet til store mot babybagen, da ser h*n. Eller mot deg. Vi veksler på, men jeg ville ha vendbar sportsdel slik at ungene kan være vendt mot meg, og det kan de ikke på så mange.

Det er høydeforskjell,men de er jo forsåvidt i tog.
Kan ha setet til store mot babybagen, da ser h*n. Eller mot deg. Vi veksler på, men jeg ville ha vendbar sportsdel slik at ungene kan være vendt mot meg, og det kan de ikke på så mange.
Hvordan er bagen? Vokser de fort ut av den? Eller er den romslig?

Bagen er liten, men det går fint her. Har vognpose oppi. Det er vel lengden som vil bli problemet hos oss tror jeg.
Det fins en ny bag, men litt usikker om den kan brukes på denne vogna.

Vi har kjøpt emmaljunga dobbel viking air. Du kan selv velge hvilken vei du har ungene. Du kan selv velge lufthjul eller punkteringsfrie, det er skrittstropp og egen kallesje som du også kan velge farge på. ImageUploadedByBV Forum1415269782.305147.jpg

Back
Topp