Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg kjøpte emmaljunga dobbel viking 2015 modell med lufthjul i går. Brukte den i noen timer med et barn i sittedelen og julegaver i bagdelen. Den var veldig god å trille både ute og inne. Ungen sovnet i den også. Det jeg liker best er at den endelig finnes med lufthjul, det er skrittstropp, man kan snu sittedelen hvilken vei man vil, hun kan sitte med ryggen i 90 grader, det er ikke sånn stropp til p justere ryggen i valgfri stilling. Alle vogner som har det får ikke ryggen opp i 90 grader og ungen min liker å sitte rett og holde i bøylen. Det finnes masse ekstrautstyr og reservedeler. Jeg er knallfornøyd.
Vis vedlegget 84873
Du kan selv velge om du har en bag og en sportsdel, to bagger eller to sportsdeler. Jeg har en av hver nå og kjøper en ny sportsdel når mini er stor nok for det om hun eldste fortsatt bruker vogn.Korleis var prisen? Og er det meir søskenvogn eller og tvillingvogn?
Du kan selv velge om du har en bag og en sportsdel, to bagger eller to sportsdeler. Jeg har en av hver nå og kjøper en ny sportsdel når mini er stor nok for det om hun eldste fortsatt bruker vogn.
Kjøpte den i sverige.
Dubbel Viking Black Air, 1 sittdel i Black och 1 liggdel i Black.
Priset är 8200,- sek och då följer det med en stelleveske i matchande färg
Regnskydden kostar 349:-/st men du får 10% rabatt vid köp av två =628,- sek
Ja, det kan du. Den har kun vært med pungteringsfrie hjul frem til nå. Nå får du begge deler, flott for forbrukeren at man selv kan velge.Veit du on ein kan ha vanleg hjul? Altså ikkje lufthjul på den?
Vi også!Har kun prøvd baby jogger city select, og elsker den!
Så koselig med unge og julegaver i vognaJeg kjøpte emmaljunga dobbel viking 2015 modell med lufthjul i går. Brukte den i noen timer med et barn i sittedelen og julegaver i bagdelen. Den var veldig god å trille både ute og inne. Ungen sovnet i den også. Det jeg liker best er at den endelig finnes med lufthjul, det er skrittstropp, man kan snu sittedelen hvilken vei man vil, hun kan sitte med ryggen i 90 grader, det er ikke sånn stropp til p justere ryggen i valgfri stilling. Alle vogner som har det får ikke ryggen opp i 90 grader og ungen min liker å sitte rett og holde i bøylen. Det finnes masse ekstrautstyr og reservedeler. Jeg er knallfornøyd.
Vis vedlegget 84873
Det som er så genialt er jo at den ikke er bredere enn en vanlig vogn!Har kun prøvd baby jogger city select, og elsker den!