Søskenvogn

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Er det nokon som kan anbefala søskenvogn? Og er det nokon som har prøvd Emmaljunga sine søskensvogner?

❤️Gutt Februar 2014❤️

Vi hadde mountain buggy der jeg jobbet, utrolig fornøyd med den.

Har kun prøvd baby jogger city select, og elsker den!

Vi fikk anbefalt Mountain buggy duo og Tfk twinner twist duo. Endte opp med begge(fant VELDIG billige brukte). Jeg liker veldig godt MB singelvogna vi har fra før og en MB søskenvogn vi hadde i bhg der jeg jobber..men MB søskenvogna blir stående i hjembyen, for Tfk'n tar mindre plass sammenslått så mer praktisk for daglig bruk hos oss :)

Jeg kjøpte emmaljunga dobbel viking 2015 modell med lufthjul i går. Brukte den i noen timer med et barn i sittedelen og julegaver i bagdelen. Den var veldig god å trille både ute og inne. Ungen sovnet i den også. Det jeg liker best er at den endelig finnes med lufthjul, det er skrittstropp, man kan snu sittedelen hvilken vei man vil, hun kan sitte med ryggen i 90 grader, det er ikke sånn stropp til p justere ryggen i valgfri stilling. Alle vogner som har det får ikke ryggen opp i 90 grader og ungen min liker å sitte rett og holde i bøylen. Det finnes masse ekstrautstyr og reservedeler. Jeg er knallfornøyd.
ImageUploadedByBV Forum1414349737.843751.jpg

Jeg kjøpte emmaljunga dobbel viking 2015 modell med lufthjul i går. Brukte den i noen timer med et barn i sittedelen og julegaver i bagdelen. Den var veldig god å trille både ute og inne. Ungen sovnet i den også. Det jeg liker best er at den endelig finnes med lufthjul, det er skrittstropp, man kan snu sittedelen hvilken vei man vil, hun kan sitte med ryggen i 90 grader, det er ikke sånn stropp til p justere ryggen i valgfri stilling. Alle vogner som har det får ikke ryggen opp i 90 grader og ungen min liker å sitte rett og holde i bøylen. Det finnes masse ekstrautstyr og reservedeler. Jeg er knallfornøyd.
Vis vedlegget 84873

Korleis var prisen? Og er det meir søskenvogn eller og tvillingvogn?

Korleis var prisen? Og er det meir søskenvogn eller og tvillingvogn?
Du kan selv velge om du har en bag og en sportsdel, to bagger eller to sportsdeler. Jeg har en av hver nå og kjøper en ny sportsdel når mini er stor nok for det om hun eldste fortsatt bruker vogn.
Kjøpte den i sverige.
Dubbel Viking Black Air, 1 sittdel i Black och 1 liggdel i Black.
Priset är 8200,- sek och då följer det med en stelleveske i matchande färg:)
Regnskydden kostar 349:-/st men du får 10% rabatt vid köp av två =628,- sek

• Liker
Reactions: EJ
Du kan selv velge om du har en bag og en sportsdel, to bagger eller to sportsdeler. Jeg har en av hver nå og kjøper en ny sportsdel når mini er stor nok for det om hun eldste fortsatt bruker vogn.
Kjøpte den i sverige.
Dubbel Viking Black Air, 1 sittdel i Black och 1 liggdel i Black.
Priset är 8200,- sek och då följer det med en stelleveske i matchande färg:)
Regnskydden kostar 349:-/st men du får 10% rabatt vid köp av två =628,- sek

Veit du on ein kan ha vanleg hjul? Altså ikkje lufthjul på den?

Veit du on ein kan ha vanleg hjul? Altså ikkje lufthjul på den?
Ja, det kan du. Den har kun vært med pungteringsfrie hjul frem til nå. Nå får du begge deler, flott for forbrukeren at man selv kan velge.

Vis vedlegget 84873
Så koselig med unge og julegaver i vogna :D

Back
Topp