Mange som skal ha det? Kor stor alderforskjell e d på barna? Koffor ska du ha, evt koffor ikkje? 
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skaffa meg20 mnd'er mellom guttene. Jeg ville ha fordi det er hovedsaklig jeg som skal hente og levere i bhg i og med jeg er hjemmeværende da
det tar et kvarter å gå til bhg, samtidig som dette gjelder hele vinteren, og jeg ville derfor gjøre det enklest mulig for meg selv.
Og nå når jeg ser på 1 åringen, hvordan han er, så tenker jeg at det er tvilsomt det skjer drastiske forandringer i oppførselen og væremåte på disse 4månedene før baby kommer, og jeg kan ikke gå noen plass uten vogna nå, den er gull![]()
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Jeg kjøpte tfk twinner twist eller hva den heter. Kjøpte brukt. Betalte 5000, og planen er jo å selge den igjen til sommeren.Ka vogn kjøpte du?
Eg aaane ikkje ka eg ska gjøre eg.. Har i grunnen ikkje plass t noen søskenvogn, og bugabooen e aaaltfpr dyr!
Frøkna mi e ikkje begynt å gå enda, men liker ikkje være i vognen, vil helst bare krype rundt
Ska ha begge heime..
Den var jo lur daVis vedlegget 69709
Sett litt mer på jungelen, og vurdere no denne, siden den ikkje tar så stor plass og frøkna mi ikkje pleie sove i vogn likavel
Den var jo lur dalitt samme greia som babyjoggeren Anof nevner. Vet ikke helt hvilken det er du viser her smurfine, men har en venninne som har babyjoggeren og er veldig fornøyd, da bygger man jo i lengden istedenfor bredden
![]()
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Kjøpte den vi og. Blir 26 mnd mellom mine, og jeg går 4-5 turer om dagen, så søsken vogn blir nok nødvendigBlir et år mellom trollene, så søskenvogn er vel uunngåelig.. Vi har kjøpt babyjogger city select fordi: den er smal, den kan brukes som "singel" vogn, det er mange ulige muligheter for seteplassering, og kan brukes for to bager, to seter, et sete og en bag, osv, adaptre for de fleste poulære bilstolene, skumfylte hjul, roterbare/låsbare fronthjul, lett å manøvrere, stooort handlenett, justerbart håndtak, fempunktssele, lett å slå sammen
Er fornøyd med vogna og er glad vi kjøpte den, men kan komme med noen detaljer som får et lite minus i boka mi:
Synes seteryggen er noe kort (solskjermen kan dog flyttes et hakk opp og fotbrettet et hakk ned)
Den er litt "stiv"
Selen er litt kronglete ( lett å feste, men de vrir seg lett - visstnok bedre på 2014-modellen, vi kjøpte 2013)
Vurderte tfk twinner twist, men ville ha muligheten til å ha en ettbarnsvogn innimellom, og gjerne en vogn som tar liten plass og ikke tar heele barnevognparkeringa på bussen og som går inn døra der vi bor=)
Har veldig lyst på emmaljunga dobbel viking <3 men vi må kjøpe ny bil først for å få plass til 3barnesetter. Og håpe det blir plass til vognablir nesten 16mnd mellom her og skal ha begge hjemme.
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app