Søskenvogn?

Klossen

Flørter med forumet
Tror dere jeg trenger søskenvogn når den kommende mellomste er 2 år og 3 mnd når babyen kommer? Jeg kommer til å trille mye på dagtid, men da er jo de 2 eldste i barnehagen. Så da er det kanskje nok med søskenbrett de gangene jeg skal ha med meg alle 3 ut? Hva mener dere?

den kommende storebror her vil være 2 år og 4 mnd, og jeg tenker det holder med søskenbrett :) får evt kjøpe om jeg ser at vi MÅ ha søskenvogn når den tid kommer :) men som det ser ut nå så har ikke han tid til æ sitte i vogn uansett! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her vil kommende storesøster også være 2 år og 3 mnd, men jeg føler meg ganske sikker på at jeg ikke vil trenge søskenvogn. Hun bruker allerede vogna si mye mindre og er så glad i å gå selv, så tror nok søskenbrett vil holde :)

Satser på søskenbrett jeg også. Mest spent på soving, han sover i vogna ute i helgene nå. Men har en ekstra vogn som kanskje duger, hvis ikke babyen kan sove inne.

Vi fikk med to års mellomrom sist, og vi kjøpte phil&teds classic. Da kan man montere søskensetet på ulike måter. Også kjøpte jeg vognbagg så jeg kunne trille babyen i den når broren ikke var med.

Vanskelig.

Tror jeg hadde kjøpt søsken vogn senere, når minste er ca 6 mnd, da er det jo ferietid og lille begynner å sitte litt mer :) Enn så lenge holdt med vanlig vogn og kanskje hatt en paraplytrille eller noe.

Hahaha.... litt ivrig med å svare :P

*Sniker seg ut igjen :P*

Hvis mellomste er så stor hadde jeg ikke engang vurdert å kjøpe søskenvogn. Lilesøster her er 2,5nå, og vi har knapt brukt vogn på et år... Da ville jeg evt heller kjøpt en god bæresele til åha babyen i, hvis du har behov for å ha mellomste i vogn - for det behovet er nok veldig kortvarig! :)

Vi bruker vogna fortsatt med søskensetet under, eldste sitter periodevis på når vi skal et stykke selv om han er tre og et halvt. Veldig greit å ha vogn med sele når man har en to åring og en baby, for min erfaring er at toåringer springer av gåre rett som det er. Jeg har syntes det har vært veldig greit å ha en plass å sette begge.

Vi bruker vogna fortsatt med søskensetet under, eldste sitter periodevis på når vi skal et stykke selv om han er tre og et halvt. Veldig greit å ha vogn med sele når man har en to åring og en baby, for min erfaring er at toåringer springer av gåre rett som det er. Jeg har syntes det har vært veldig greit å ha en plass å sette begge.

Ja, det er noe med det. Dette blir da mitt tredje barn, så jeg har to urolige gutter å passe på fra før. Men jeg har meitai og bæresjal så det ordner seg nok alikevel. Får rett og slett se ann behovet tror jeg, etter at babyen kommer.

Ja, det er noe med det. Dette blir da mitt tredje barn, så jeg har to urolige gutter å passe på fra før. Men jeg har meitai og bæresjal så det ordner seg nok alikevel. Får rett og slett se ann behovet tror jeg, etter at babyen kommer.

Noe av grunnen til at vi gikk for phil&ted vogna er at vi hadde sett en familie med tre barn bruke den. Eldste haiket på fotbrettet foran når han ble sliten.

Sikkert lurt å se an behovet når babyen kommer. Skulle du gå for noe lignende som oss så leverer www.kjopbarnvagn.se på ca 5 dager til Norge. Der fant vi den billigst og med mest tilleggsutstyr.

Back
Topp