Skal bli 2 barnsmamma og har såvidt begynt å se etter søskenvogn ønsker å ha begge vendt mot meg ved siden av hverandre og hver sitt tak noen forslag??
babyjente 27 Juli ♡
babyjente 27 Juli ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har babyjogger city select, den er veldig kjekk til byturer siden de sitter etter hverandre og tar liten plass i bilen. Men den blir fort tung å styre med to i, og er litt ekkel på grusvei. Så på lengre trilleturer hjemmefra bruker jeg brio (double) wave, den er veldig god å trille!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så kjekt å få vite sånne erfaringer! TakkJeg har babyjogger city select, den er veldig kjekk til byturer siden de sitter etter hverandre og tar liten plass i bilen. Men den blir fort tung å styre med to i, og er litt ekkel på grusvei. Så på lengre trilleturer hjemmefra bruker jeg brio (double) wave, den er veldig god å trille!
Jeg har babyjogger city select, den er veldig kjekk til byturer siden de sitter etter hverandre og tar liten plass i bilen. Men den blir fort tung å styre med to i, og er litt ekkel på grusvei. Så på lengre trilleturer hjemmefra bruker jeg brio (double) wave, den er veldig god å trille!
Jeg må bare skyte inn at veldig mange (alle jeg har prøvd ) av de vognene der du vil ha begge mot deg er veldig korte i ryggen.
Så jeg måtte droppe det, og har falt på Easywalker Duowalker begge gangene.
Gratulerer nok en gang Ja, det håper jeg også! Blir spennende fremover nå. Jeg er på CD 11 i dag. Babyjogger har en tvillingvogn hvor de sitter ved siden av hverandre også og ikke bare selecten hvor de sitter etterhverandre.Gratulerer SÅ mye! Håper at Huleboer og jeg følger etter snart