Søskenvogn?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Skal bli 2 barnsmamma og har såvidt begynt å se etter søskenvogn :) ønsker å ha begge vendt mot meg ved siden av hverandre og hver sitt tak :) noen forslag?? :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Babyjogger city select har jeg veldig lyst på dersom jeg for 2:) Ser så genialt ut med alle de mulighetene!


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Jeg har babyjogger city select, den er veldig kjekk til byturer siden de sitter etter hverandre og tar liten plass i bilen. Men den blir fort tung å styre med to i, og er litt ekkel på grusvei. Så på lengre trilleturer hjemmefra bruker jeg brio (double) wave, den er veldig god å trille! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har babyjogger city select, den er veldig kjekk til byturer siden de sitter etter hverandre og tar liten plass i bilen. Men den blir fort tung å styre med to i, og er litt ekkel på grusvei. Så på lengre trilleturer hjemmefra bruker jeg brio (double) wave, den er veldig god å trille! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app



Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Jeg har babyjogger city select, den er veldig kjekk til byturer siden de sitter etter hverandre og tar liten plass i bilen. Men den blir fort tung å styre med to i, og er litt ekkel på grusvei. Så på lengre trilleturer hjemmefra bruker jeg brio (double) wave, den er veldig god å trille! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så kjekt å få vite sånne erfaringer! Takk:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Jeg har babyjogger city select, den er veldig kjekk til byturer siden de sitter etter hverandre og tar liten plass i bilen. Men den blir fort tung å styre med to i, og er litt ekkel på grusvei. Så på lengre trilleturer hjemmefra bruker jeg brio (double) wave, den er veldig god å trille! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja vurdere den, emmaljunga double viking, emmaljunga double city cross eller bugaboo donkey :) tror eg.. :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg må bare skyte inn at veldig mange (alle jeg har prøvd :p ) av de vognene der du vil ha begge mot deg er veldig korte i ryggen.
Så jeg måtte droppe det, og har falt på Easywalker Duowalker begge gangene.
 
Jeg må bare skyte inn at veldig mange (alle jeg har prøvd :p ) av de vognene der du vil ha begge mot deg er veldig korte i ryggen.
Så jeg måtte droppe det, og har falt på Easywalker Duowalker begge gangene.

Tror eg bare må ta md mg frøkna på en butikk og prøve de forsjellige vognene :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Gratulerer SÅ mye! :) Håper at Huleboer og jeg følger etter snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gratulerer SÅ mye! :) Håper at Huleboer og jeg følger etter snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Gratulerer nok en gang :D Ja, det håper jeg også! Blir spennende fremover nå. Jeg er på CD 11 i dag. Babyjogger har en tvillingvogn hvor de sitter ved siden av hverandre også og ikke bare selecten hvor de sitter etterhverandre.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Gratulerer!! Prøv bugaboo donkey, desidert den beste vogna å trille, og du finner ingen som tar så liten plass i gang og bil


Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013
 
Lyst på emmaljunga monkey, men ingen som har den lenger :( syns ikke viking er så fin. Evt blir det vel tfk twinner.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Nå skal jeg bli tobarnsmamma også, det blir 1 år og 6 mnd mellom. Søskenvogn må vi absolutt ha :) hvordan gjør dere det? Når eldste er i barnehagen og du er hjemme med minste, hvilken vogn skal dere bruke da? Man må jo da ha en sovevogn i barnehagen, en dypvogn i permisjonen og en søskenvogn til alle de andre tingene? Og da må man ha bag i søskenvognen også?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Vi skal være hjemmeværende så blir kun søskenvogn :)


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vi ska og være hjemmeværende foreløpig :) så her blir d søskenvogn, men kommer til å beholde simoen då :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Eg har lyst på emmaljunga double city cross no eg :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp