Søskenvogn???

tingeling00

Flørter med forumet
Mailykke <3
Ville dere gått for søskenvogn? Det blir ca 18/19mnd mellom mine å er så usikker. Det er gangavstand til både butikk og bhg (der kommende storesøster går) å utenom det så bruker vi bilen...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sniker fra juni14.. Lurer på det samme.. Her blir det ca 15 mnd mellom, regner ikke med at eldste snupp er klar for å stå på søskenbrett hele tiden uten sittemumighet...

Sent from my iPhone using BV Forum

18mnd mellom mine og vi er kjempe usikre på hva som blir mest enkelt :p
Tenkte på ståbrett eller sånn brett du setter oppå vogna, men så høres vel egentlig søskenvogn enklest ut!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kjøpte phil&teds explorer med søskensete som vi brukte da jeg fikk min andre 15mnd etter førstemann. Den var absolutt gull verdt! Savnet muligheten til å legge ned ryggen på søskensetet slik at de begge kunne sove behagelig, men det var sjeldent det egentlig var et stort behov. En tvillingvogn ville jo løst det problemet, men for oss ble det for stort og tungt. Ellers er det en god vogn også uten søskensetet, i tilfelle man ikke trenger det like mye som man trodde. Så vi blir å bruke den til tredjemann også.

Jeg lurer om noen av dere har barn med presis 2 år mellomrom og brukt søskenvogn? Må da si at storebror ikke går i bhg, og ikke skal gjøre det minst før august. Trenger jeg søskenvogn da tror dere?
Det blir da mest når jeg vil ta meg en trilletur, men klarer jeg de bråtte bakker med dobbelt vogn? :P
Jeg jobber hjemmefra og dels når mannen min er hjemme fra jobb, så det er ikke sånn at jeg skal bruke den hver dag...

Back
Topp