Søskenvogn

Nei jeg syns den er helt topp, kan virke ustødig men jeg hadde min kusine på 23kg og min sønn på 13 kg oppi den på likt, litt tungt da hu er lang og over vognstadiet i en alder av 6år hehe :P men det gikk helt supert. Ikke kantet den heller da de herjet oppi den :). Så alt i alt er jeg kjempe fornøyd.

Har mer og mer lysst på den vognen, men TFKen har noen ting som er pluss som ikke Bugabooen har.. og den kan en få for rundt 5000,- fra Tyskland. Sukk :)

Men jeg hang meg opp i det du sa om 5000. Men da kan man ikke få den for rundt 5000 altså. man må opp i 8000 selv om man kjøper fra Tyskland. Da kjøper jeg det heller brukt her i Norge

Men jeg hang meg opp i det du sa om 5000. Men da kan man ikke få den for rundt 5000 altså. man må opp i 8000 selv om man kjøper fra Tyskland. Da kjøper jeg det heller brukt her i Norge

Ah ok.. beklager, 8000kr for Bugaboo og 5000kr for TFK... det stemmer :)

:) så da får man den til 5000 ny i Tyskland ca ca.. Da vil jeg vurdere en tur ned. Heller det enn å kjøpe den brukt for samme summen her i Norge.. Får se. :) takk for svar :)

Har kjøpt vogn fra Tyskland over nett nå. Kostet 5000. Blir totalt 6500 når vognen importeres til Norge.

Har kjøpt vogn fra Tyskland over nett nå. Kostet 5000. Blir totalt 6500 når vognen importeres til Norge.

Har du fått vognen? Tok det lang tid? Var det forandring på hvordan du justerer sitte/ligge stillingen? (Tidligere to glidelåser), men tror den nye facelift'en fra kiddies24 har med noen stropper?

Var det kiddies24 du bestilte fra?

Har du fått vognen? Tok det lang tid? Var det forandring på hvordan du justerer sitte/ligge stillingen? (Tidligere to glidelåser), men tror den nye facelift'en fra kiddies24 har med noen stropper?

sniker...
jeg har 2013 modellen til tfk, er de samme glidelåsene... noe herk spør du meg... betalte 7500 for vår gjennom cepta (en "forhandler" på finn.no, bare å søke på cepta så finner du det)
da fikk jeg med to sittedeler, en bag, og regntrekk til bag, regntrekk til en sittedel + regntrekk til når man bruker begge sittedelene... fikk også med myggnetting/solskjerming...

men nå har jeg mest lyst på buggaboo

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

sniker...
jeg har 2013 modellen til tfk, er de samme glidelåsene... noe herk spør du meg... betalte 7500 for vår gjennom cepta (en "forhandler" på finn.no, bare å søke på cepta så finner du det)
da fikk jeg med to sittedeler, en bag, og regntrekk til bag, regntrekk til en sittedel + regntrekk til når man bruker begge sittedelene... fikk også med myggnetting/solskjerming...

men nå har jeg mest lyst på buggaboo

Jeg snakket med ei som bestilte fra kiddies24, hun hadde fått med et nytt stroppesystem istedefor glidelåsene. Hørtes genialt ut..

Jeg vil enten ha TFK søskenvogna eller bugaboo sin søskenvogn. Bugaboo virker veeeldig praktisk og grei, men synes den er veeeldig stygg, og den er veldig dyr :( Derfor tenker jeg mest på TFK vogna. Bruker du søskenvogna når du er ute å triller kun babyen?

Jeg snakket med ei som bestilte fra kiddies24, hun hadde fått med et nytt stroppesystem istedefor glidelåsene. Hørtes genialt ut..

Jeg vil enten ha TFK søskenvogna eller bugaboo sin søskenvogn. Bugaboo virker veeeldig praktisk og grei, men synes den er veeeldig stygg, og den er veldig dyr :( Derfor tenker jeg mest på TFK vogna. Bruker du søskenvogna når du er ute å triller kun babyen?

nå er ikke minstemann liten lenger, byttet til sittedel i mars/april... og sjeldent jeg kun har han... hvis jeg har det bruker jeg en egen vogn til ham...
bagen til tfk synes jeg er ganske liten...
derfor jeg har lyst på buggaboo sin, ganske romslig... men får se om jeg blir kvitt tfk først og så finne en rimelig buggaboo...

har du sett på emmaljunga double monkey? ganske fin den også... omtrent samme pris som tfk om du kjøper i sverige... :)

jeg vet ikke hvordan den har vært. Så jeg kan ikke sammenligne. Vi har ikke tatt den i bruk enda. Og er ikke hjemme nå så får ikke sjekket. Men mannen min, som satt den sammen da vi fikk den mente på at det var stopper ja. :)
det tok ikke langt tid. Jeg trodde det skulle ta lenger tid da de visst skulle få den inn i butikken i midten av juli. Jeg mottok den i midten av juli så ble positivt overrasket.

kjøpte fra kiddies24 ja :)

nå er ikke minstemann liten lenger, byttet til sittedel i mars/april... og sjeldent jeg kun har han... hvis jeg har det bruker jeg en egen vogn til ham...
derfor jeg har lyst på buggaboo sin, ganske romslig... men får se om jeg blir kvitt tfk først og så finne en rimelig buggaboo...

har du sett på emmaljunga double monkey? ganske fin den også... omtrent samme pris som tfk om du kjøper i sverige... :)

åh, så rart.. Jeg fikk beskjed om at TFK bagen var større/lenger.

vi byttet til sittedel når guttungen var 4,5mnd... hadde såvidt plass til voksi urban oppi den... det gikk jo... men jeg synes den er smal... lang? tja... synes ikke det var noe forskjell i lengen i forhold til easy walker bagen...

men det er jo en smaks sak... :)

men er du fornøyd med TFKen ellers? såg litt på emmaljunga double monkey.. men akkuratt nå heller det mest på TFKen.. :)

men er du fornøyd med TFKen ellers? såg litt på emmaljunga double monkey.. men akkuratt nå heller det mest på TFKen.. :)

ja, sånn ellers er jwg fornøyd med den... :)
men jeg har vogndilla og elsker å bytte vogner... vi skulle ha foublr monkey og hadde bestilt den, men den kom ikke i butikk (sverige) før i desember 2012, og lillemann er født i November 2012

Jeg elsker bugaboo. Har ikke erfaring med donkey, men har bugaboo bee som jeg kjøpte brukt til dattera og jeg har vært superfornøyd! Skjønner at de koster litt!

Back
Topp