Søskenvogn

cris10na

Elsker forumet
Noen med erfaring? Hvilken bør man velge? Har sett litt på Tfk, men er veldig usikker. Guttungen blir jo 3 år i november, men regner med at han fortsatt sitter i vogn da.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tfk syns jeg er fin! Jenta mi blir 2 år om noen mnd, men trur ikke jeg kjøper noen søskenvogn! Se når den lille kommer..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har og tenkt mye på det, vi har og ei på 3 i november. Det jeg tror vi har kommet frem til er at vi klarer oss uten søskenvogn.
Når jeg er i permisjon er det ikke noe hastverk å komme seg til verken barnehage eller lekeplass så da regner jeg med hun fint
kan gå. Evt. så kjøper vi et søskenbrett/søskensykkel. http://biteringen.no/produkter2/barnevogner/type/tilbehor/swiss-strolli-rider/

Hvis ikke ser denne ganske genial ut. Søk den opp på youtube så ser du alle mulighetene.
http://www.barnashus.no/nettbutikk/...r/babyjogger-city-select-ekstra-sittedel.html

Tror jeg må følge med her, kanskje jeg ombestemmer meg:)

Jeg har og tenkt mye på det, vi har og ei på 3 i november. Det jeg tror vi har kommet frem til er at vi klarer oss uten søskenvogn.
Når jeg er i permisjon er det ikke noe hastverk å komme seg til verken barnehage eller lekeplass så da regner jeg med hun fint
kan gå. Evt. så kjøper vi et søskenbrett/søskensykkel. http://biteringen.no/produkter2/barnevogner/type/tilbehor/swiss-strolli-rider/

Hvis ikke ser denne ganske genial ut. Søk den opp på youtube så ser du alle mulighetene.
http://www.barnashus.no/nettbutikk/...r/babyjogger-city-select-ekstra-sittedel.html

Tror jeg må følge med her, kanskje jeg ombestemmer meg:)

Ikke dumt med sånt brett, men tror kanskje at vi går for en søskenvogn ;) Har flere venninner som også skal ha baby i 2013, så regner med det blir endel byturer ol.på oss ;) Jeg har jo vogn fra før av, så når begge barna ikke er med, bruker jeg den :) Syns Tfk vognen med hardbag var litt dyr, men tror jeg skal satse på å kjøpe brukt vogn :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min gutt er jo like gammel som din, og han går allerede litt selv. Jeg går nok heller for evt. søskenbrett. Jeg må innrømme at jeg aldri har vært den store trilleren, brukes ofte nede i byen og på kjøpesenter, samt noen turer for å handle på butikken.

Min gutt blir to år i september og jeg tror ikke jeg kjøper søskenvogn. Han vil jo være i bhg og tror den vil bli lite brukt. Kjøper nok søskenbrett.

min gutt blir jo også 3 i november, men har ikke tenkt å kjøpe søskenvogn, muligens søskenbrett. han kan gå langt om han bare vil, har gått mye lenge nå. nå har han en periode hvor han vil bæres eller sitte i vogn, men det er ikke fordi han ikke greier å gå, men fordi han har begynt å synes det er kjedelig. så da får han nok heller lære seg til å gå igjen hehe

Vi skal kjøpe søsken vogn siden snuppa bare er 14 måneder når den lille kommer. Lurer litt på emmaljunga double city cross eller monkey. Vi er ofte på tur på skogsveier med bikkjene så trenger en litt solid vogn, og et av kravene mine til vogn er at de er vendt mot meg. :)

Trygve Andreas går jo, men noen ganger så vil han sitte i vogn, så da kan det være kjekt å ha den muligheten. Men det kan jo hende vi går for et søskenbrett, om det finnes et til stokkevognen og med mulighet for TA å sitte. :)

Vi hadde en emmaljunga cangaroo twin med nr 1 og 2, og den var super..!!! Elsket den! :) minste lå i bag bakover og eldste satt framover :)

Etter å ha hatt vognen full så lille frøken måtte gå hele veien hjem fra barnehagen , er jeg veldig usikker på om jeg trenger vogn:P
Det er heldigvis 8 mnd til så hun kan øve seg på å ikke måtte plukke på absolutt alt på veien:) Men stemmer det at hvis man bestiller en
Mountain buggy duet og Single Carry Cot for Duet betaler man kun 6259 til sverige?

Vognen vi har i dag er nesten like bred som denne. Kun 63 cm. Er det noen som har erfaring med Mountain buggy + one, tenker at det er kun
et halvt år som det kan være greit å ha begge i vogn.

Back
Topp