Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har TFK, veldig fornøyd. Men er ikke jenta di like gammel som mi? Hadde kanskje ikke spandert så voldsomt mye penger på søskenvogn helt i slutten av vognperioden.. det er mange gode, billigere vogner der ute :) Men det er jo ikke min sak, haha, sorry. Ville bare si det :)KristineBirgitte skrev:
Usynlig skrev:
Hadde også termin i desember 2009 og jeg vurderte søskenvogn, men bestemte meg for tfk joggster twist med multiboard, Det er søskenbrett med sete ;) Supersmart!LittleMonkey skrev:
Hm. Kanskje jeg må ta en titt på multiboard også da :-)

Usynlig skrev:
Vi har TFK, veldig fornøyd. Men er ikke jenta di like gammel som mi? Hadde kanskje ikke spandert så voldsomt mye penger på søskenvogn helt i slutten av vognperioden.. det er mange gode, billigere vogner der ute :) Men det er jo ikke min sak, haha, sorry. Ville bare si det :)KristineBirgitte skrev:
Jo, det stemmer! Hun er også født i desember 2009.
Vi kommer nok bare til å bruke vogna frem til høsten tenker jeg. Og TFK´en får man jo kjøpt ny for 4800 + moms og frakt i Tyskland, så det kommer på rett i underkant av 6000kr. Derfor har jeg tenkt på å kjøpe den derfra mtp at man kan vel omtrent få igjen det for den etter ett halvt års bruk :-)