søskenvogn

Mamma til 2 snart 3.

Forelsket i forumet
noen her som har god erfaring av søskenvogn som dere vil dele?
e på utkikk men veit ikkje kossen ei som e bra. vil ha ei lett ei, som tar liten plass samenlagt, go å trille på all salgs terreng å delt opp 2 skjermer.
så noen som he forslag å erfaring?

Mountain buggy DUO! (2010 og 2011 modellene har to skygger)

Den er veldig lett og trille. stødig, stabil men lett!! Skal kjøpe den selv nå snart!
samtidig som den er fin! finere enn de andre på markedet synes jeg!

Jeg har bestemt meg for City Select fra Babyjogger, bestilte den på Barnas Hus og skal hente den ila uka, har derfor ingen erfaring sånn sett. Men den har unikt mange tilpassningsmuligheter,og den tar liten plass sammenlagt, ser for meg ut som en praktisk og anvennelig vogn [:)]
Ja ogsåkan den brukes som singelvogn når søskenvognperioden er over...

www.babyjogger.se

På babycare.no har de carena double swing på tilbud. Var noen hundrelapper billigere i desember, men fortsatt på tilbud nå[:)] Aner ikke kvaliteten, men har forstått det slik at det er en grei og billig søskenvogn.

Jeg har tvillinger på 9 mnd, og vi har TFK duo. Kanskje litt tung, men kjempe fornøyd med vognen. Har vært i skogen også med den å det går fint. Tror vel ingen tvillingvogner er spesielt gode i terrenget, det blir de for store til.

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

På babycare.no har de carena double swing på tilbud. Var noen hundrelapper billigere i desember, men fortsatt på tilbud nå[:)] Aner ikke kvaliteten, men har forstått det slik at det er en grei og billig søskenvogn.

Vi har den.. Jeg kjøpte den brukt på Finn.no
Jeg er fornøyd med den... Den snur på 5øringen, blir liten når man slår den sammen., er lett å trille [:)]

Back
Topp