Søskenvogn???

*lykken*

Forelsket i forumet
Når den største er 23 mnd når nr.2 blir født? Hva tenker dere om det? Er så usikker...

Jeg hadde en som ikke var så dyr. Det er 22 mndr mellom mine. Veldig greit på shopping f.eks. Men det var jo ikke lenge vi brukte den, så jeg er glad vi ikke la så veldig mye penger i den.

Ja... hvis jeg kjøper vil jeg ikke ha en dyr en, tenker kanskje å myse litt på finn.no....

21mnd mellom mine, brukte søskenvogna MYE!

(men vi hadde ikke bil da, og størstemann var ganske så lat. Elska å sitte i vogn)

ORIGINAL: WZ

21mnd mellom mine, brukte søskenvogna MYE!

(men vi hadde ikke bil da, og størstemann var ganske så lat. Elska å sitte i vogn)

Hehe, deilig å slippe den gåinga, "holder med han jeg"...[;)]

Blir 16mnder mellom mine og jeg har invistert i søskenvogn ja[:)]
carena søskenvogn... Har ikke fått trillet på tur med den enda, men det lille jeg har prøvd den virker den hellt super[:)]

Min eldste var 23 mnd når minste ble født.. jeg brukte søskenvogn MYE det første året.. solgte vogna nå , nå bruker vi ståbrett. De er nå nå 1,5 år og 3,5 år.

tror jeg hadde kjøpt meg en da ja.. spørs hvor mye du bruker vogn, hvor mye er noen (du) aleine med 2 stk osv..vi går mye, går på butikken, går til sentrum og bruker vogna en del.. skulle vi hatt en til nå snart så hadde nok søskenvogn vært aktuelt [:)]

16 mnd mellom mine og brukte søskenvogna masse[:)][:)] Kjøpte brukt tfk søsken vogn på finn[:D]

ORIGINAL: Zera

Blir 16mnder mellom mine og jeg har invistert i søskenvogn ja[:)]
carena søskenvogn... Har ikke fått trillet på tur med den enda, men det lille jeg har prøvd den virker den hellt super[:)]

Heldiggris, vil ha den [8D]

[:)]

har 2 år mellom mine... og syntes søskenvognen var vel brukte penger.
Brukte den mye det første året.
Kjøpte titanium tvillingvognen som de har på barnas hus til 1999 kr[;)] den var god å trille og funket bra for oss.... en veninne har overtatt den.. også hun er fornøyd med den[;)]

Back
Topp