Søskenvogn?

virvla

Gift med forumet
Trenger jeg en søskenvogn når mini kommer i september/oktober?
Da vil Noah være 1 år og 8 mnd. Men han er jo altfor liten til å springe ved siden av, eller å stå på brett bak vogna. Hmm... Samboer mener vi har nok vogner - har en sportsvogn og en trille.

Hva tror dere?
Kan man bruke mykbag i en sportssøskenvogn?

Vi har kjøpt en tvillingvogn, for jeg syntes Enya blir forliten å gå ved siden av..

Jeg har jo termin 3 september..

Hvis jeg skal ut med begge alene så vil jeg ha henne godt plassert i vognen[:)]

Lurer på det samme. Vi kommer nok til å kjøpe en søskenvogn, men ikke investere alt for mye i den. Det er jo slett ikke sikkert at snuppa vil sitte noe særlig i vogn når den tid kommer[8D]

Det er jo akkurat det. Noah er mer interessert i å gå selv om dagen, og når han blir nærmere 2 år er han sikkert enda mer interessert i det. Kanskje. Tror nok at det blir en billig brukt vogn, som man kan selge videre etterpå, er jo bare for en kort periode.
Men kommer nok ikke til å kjøpe en vogn som er todelt - med babybag og sportsdel.
Så derfor lurer jeg på om man kan ha mykbag i den ene sportsdelen. Men det kan man sikkert.

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=28718&template=product_info&open=932 

vi har den her:) den e helt super å trille å lett. billig e den åsså:)

vi må ha tvillingvogn, snuppa er 1 år og 9 mnd når neste kommer, og så nærmer det seg vinter etter fødsel, så regner med jeg bruker tvillingvogn et par år ca til og fra barnehage, på tur osv..... Og så har snuppa ei sportsvogn som hun sover i i barnehagen.. Har to vogner til i garasjen, men solgt de. Blir hentet i morgen [:D][:D]

Denna har vi!!!
http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=product_info&func_id=36076&open=931

Kunne ikkje vært den foruten når Isak va baby.... Men vi hadde bag te den da sånn at han log mot meg i bagen og Hannah satt vendt framover.. Har mer kontroll over babyen da og om den store røre masse me babyen.. Hannah va ekstrem å skulle se å stryke på Isak heile tia så eg e glad vi hadde en bag!! Denna e litt dyr da, men vi kjøpte den en gang den va på et sånt kjæmpe tilbud på babyshop!!!

Ville solgt tralla og kjøpt Phill and teds da har du både enkel og dobbel i en å samme vogn

kan bruke mykbag i sportsvogn ja.

Vi har babytravel dobbel komfort, med en hardbag vi. Er kjempefornøyd[:)]

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

Ville solgt tralla og kjøpt Phill and teds da har du både enkel og dobbel i en å samme vogn

Phil & Teds vognene er geniale! Men jeg klarer aldri å selge Mountain Buggyen.. den er bare for god. [;)] Da får det bli en P & T i tillegg..

ORIGINAL: virvla

Phil & Teds vognene er geniale! Men jeg klarer aldri å selge Mountain Buggyen.. den er bare for god. [;)] Da får det bli en P & T i tillegg..

oy nei d hadde ikke eg heller gjort den må du jo bare ha men sort vogn e den andre?

oy nei d hadde ikke eg heller gjort den må du jo bare ha men sort vogn e den andre?

vi har en Maclaren Techno XT, og den også er supergod... hehe [8D]

vi har en Maclaren Techno XT, og den også er supergod... hehe [8D]

Da må du bare spiiiiske med mannen/sambo lykke til[;)]

Back
Topp