Søskenvogn?

alene_med_to

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som har kunnskap om de forskjellige sortene som finnes av søskenvogner? Føler jeg blir bare mer og mer forvirret etter hvert som jeg leser[:o]
Har sett litt på utenlandske sider og har funnet en som jeg liker godt på ebay...

http://cgi.ebay.com/Zooper-2010-Tango-Twin-In-Black-Waves-Brand-New_W0QQitemZ390178278732QQcmdZViewItemQQptZStrollers?hash=item5ad8700d4c

Har dere hørt om denne før,og er det noen som vet noe om den? Er jo så mye billigere i utlandet enn her i dyre Norge[:'(]
Virker som at det folk MÅ ha,skrur forhandlerene opp prisen på[:'(][:'(]

det du burde tenke på på disse vognene fra USA er at hjula er bittesmå - tilrettelagt for amerikansk livsstil- der du kun bruker vogna til kjøpesentershopping... bare se på de på bildet der. lite ideelt med snø /terreng/ Bakker / Norge generelt.

ellers har jeg ikke peil på vogn fra utlandet eller søskenvogn=)

ja.. jeg så også på hjula! dette er ei vogn som passer på kjøpesenter og til kun by-trilling.

Titanium sin søskenvogn har vi kjøpt:) Fornøyd så langt, har jo ikke fått testa den med 2 kids enda. Men jeg ville ha 3 hjuling, og eneste krav i grunn var at den ene siden kunne legges ned helt, med plass til soft bag[:D]

Hjulen var noe små, kan bli tungt og dytte. Babyen kommer jo i september og da er jo det ikke så lenge til vinter, snø, slaps og is.  Jobber i bhg og vi har arvet noe som ligner på avdelingen, vi har ikke brukt den vognen i hele vinter pga hjulen går ikke rundt pga grus, snø som klumper seg og is. Vi har sett på babytravel sin søskenvogn, der kan en få med hardbag i tillegg

Back
Topp