Søskenvogn som kan gjøres til singelvogn

anines

Elsker forumet
Trenger tips til søskenvogn. Det vil være 16 måneder mellom barna. Har tenkt litt på bugaboo donkey duo, men synes den er litt dyr. Jeg vil ha fire hjul, men alle jeg har sett har mindre hjul foran en bak? Ser for meg at det er klønete hvis det er mye snø osv? Så er det en del av vognene det ser ut som at det blir så liten plass for eldste barnet når man har bag til minste.

Hva har du og hva er du fornøyd/mindre fornøyd med?

Vi kjøpte Britax B-ready til våre med samme aldersforskjell. Har ikke vært noe særlig snø her da, så ikke fått testet ut på det føret. Og siden lillebror ikke fikk være med oss så lenge så fikk vi ikke testet så mye, men syns det er grei nok plass. Det går også an å ha bagdelen nederst, slik at eldste sitter over. Man har oversikt over begge to siden den nederste delen er nærmest "fører". Ulempen er vel at det ikke er lufthjul. Håper de kan komme med det etterhvert og

Jeg har prøvd babyjogger city select, den var praktisk og tok liten plass i bil men likte ikke sittedelen og den er ganske tung å "tippe" for å f.eks. komme deg opp på fortauskant osv.

Vi kjøpte Britax B-ready til våre med samme aldersforskjell. Har ikke vært noe særlig snø her da, så ikke fått testet ut på det føret. Og siden lillebror ikke fikk være med oss så lenge så fikk vi ikke testet så mye, men syns det er grei nok plass. Det går også an å ha bagdelen nederst, slik at eldste sitter over. Man har oversikt over begge to siden den nederste delen er nærmest "fører". Ulempen er vel at det ikke er lufthjul. Håper de kan komme med det etterhvert og

Hm, kanskje det ikke er så mange av de vognene som har lufthjul i det hele tatt? Men veldig greit med den nederste delen nærmest den som triller. Det blir vel kanskje fort den tyngste delen på vognen, så når den er nærmest vil det muligens ikke bli så tungt å vippe vognen opp fortauskanter osv som hun andre beskriver over her?
Trist å lese at lillebror ikke er med dere lenger[emoji853][emoji173]️

Jeg har prøvd babyjogger city select, den var praktisk og tok liten plass i bil men likte ikke sittedelen og den er ganske tung å "tippe" for å f.eks. komme deg opp på fortauskant osv.

Ja, jeg er redd de vognene hvor barna sitter etter hverandre blir tung å vippe opp kanter, men samtidig er det kanskje praktisk at vognen ikke er så bred.

Elsker baby jogger city select. Er litt tung å tippe ja, men man får fort på plass teknikken til å gjøre det

Back
Topp